Přeskočit na hlavní obsah

Legový domeček BEZ NÁVODU

Zitisko po Štědrém dni viditelně pookřálo.

Nyní je v blahosklonném dobrém rozmaru, který umožňuje i výpravy na neznámá místa, potkávání se s neznámými lidmi a vykonávání neznámých činností.

Ježíškovi ohromně děkuji za velmi empatické dárky, zejména za ENCYKLOPEDII ZVÍŘAT... protože touto knihou mi Ježíšek zajistil mnoho volného času... a ještě knihou POJĎME POSTAVIT PLANETU, ale tam hrozí, že na závěr budu musit postavit Saturn nebo co, tak se toho trochu obávám.

Zitisko si stále předčítá....

A vzdělává se.

A ptá se.

Mami, spí plameňák V HNÍZDĚ? Nespí, milé dítě. Spí ve vodě.

Mami, a spí na jedné noze? Ano, spí.

A na které, na PRAVÉ ČI NA LEVÉ?

Tohle je ještě jednoduchý.

Ale na otázku, zda se mi víc líbí KIWI ORWELLŮV nebo KIWI HNĚDÝ známý také jako KIWI JIŽNÍ či dokonce KIWI HAASTŮV nedokážu odpovědět. Zejména Orwellův kiwi mi dlouho kroužil hlavou, jelikož o ptáku tohoto jména jsem v životě neslyšela, pak taky ta divná asociace s Farmou zvířat,ale pak se ukázalo, že je to KIWI OWENŮV!!! mami přece.

Zitisko navíc začalo zvířata dojemně řadit do potravních řetězců.

V praxi se to projevilo tak, že z lega skládá aligátory a ke každému aligátorovi patří MASO.

Dnes dokonce dostali místo MASA malou MYŠ.

A pak, pak jim Zitín postavil domeček, ve kterém přebývají...

Bydlí tam samá strašidelná zvířata.

Třeba aligátoři nebo vlci. Nebo orli.

Zde shora.

Aligátor vpravo dole griluje MASO.

Ten s těma oranžovýma vlasama OBĚDVÁ. MASO.

Ten s hnědou přilbou HRAJE KULEČNÍK, což je koneckonců zjevné.

Mezi kulečníkovými koulemi i je i jedno oko nějakého nebohého zvířete z jiné sady lega.

Orel vzadu se koupe.

Mají zkrátka domácí pohodu.

Zvenku je ohrožuje bílý VLK.

NALEVO.

Ale zvířata si z toho pochopitelně nic nedělají, hrají kulečník, grilují maso, koupou se a věnují se matafyzickým tématům a vysoké konverzaci.


A co je na tom hezké?

Že jsou to postavičky ze série LEGO CHIMA, ale mohou si hrát BEZ NÁVODU.

Je to jedna z nejpovedenějších kompozic BEZ NÁVODU.




Komentáře

  1. Tak to je opravdu uzasne! Tomu rikam fantazie. =)

    OdpovědětVymazat
  2. Zituško, holčičko, je to krásné !!! Mám doma bednu lega dupla a čekám, že si náš autíček Maxíček začne stavět, ale furt nic... Jediná jeho zábava je tablet, nebo ještě dorážení a "škádlení" svých tří sester.
    Terezka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky

O nemocných autících

Čtu si americký blog Rarer in Girls. Už jsem o tom tady určitě psala. Je zajímavé vidět jiné perspektivy. Ale proč o tom dnes píšu. Janey, která je předmětem daného blogu, je už týden v nemocnici. Nyní je po operaci, poté, co se přišlo složitě na to, že má již tři dny prasklý apendix. Janey má teď zjevně peritonitidu a není ji dvakrát. Je to dost děsivá historka. Říkám si. No jak je to možný, že se na to přišlo PO TŘECH DNECH? Pro všechny, kteří nestudovali lékařskou fakultu. S prasklým apendixem nechodíte obvykle jen tak. Je vám strašně zle a máte dost velký bolesti. Tak přemítám, jak tu péči v Americe zanedbávají. Jenže. Pak jsem si vzpomněla na tu story se Zitínovou náhlou břišní příhodou. Bylo to totiž nemlich to samé. Normální dítě si stěžuje. Třeba trochu fňuká. U autidítěte je to jiný. To fňuká, když o nic nejde. Když o něco jde, je jak pěna, neobvykle hodné a nezvykle spolupracující. Proto apeluji na všechny moje kolegy z medicíny, co t

Školka a tóny aneb o bytosti dvou světů

Myslím, že je hrozně důležité dávat zpětnou vazbu. Když vám někdo pomůže, nebo vašemu dítěti, vydat signál, že si toho vážíte. I po letech. Naopak po letech je to ještě důležitější. Pozoruju, že hodně lidí má tendenci zapomínat na ty, kdo jim pomáhají. To se týká i výchovy autidětí. Zapomínáme na ty, kdo s námi byli, když bylo úplně nejhůř. Proto se snažím systematicky být v dlouhodobém kontaktu s většinou asistentek a pedagogů, kteří s náma pracovali, aby viděli, že jejich práce má velký smysl a taky aby viděli, že když něco místy vypadá zcela beznadějně, nemusí to být ještě globální beznaděj. Dnes jsem vyrazila Jindru zapsat do nové školky. Do stejné, kam chodila Zitul. A Zitul jsem vzala s sebou. Aby se tam koukla, zavzpomínala a taky aby pozdravila paní učitelky.  A bylo to jedno z nejhezčích setkání za poslední dobu.  Tak ráda jsem je všechny viděla. A Zitul taky! A pocítila jsem fakt hluboký vděk, protože tahle školka, to bylo místo, kde Zitul dostala svou životní šanci. Životní

Další historka z MHD

Miluju ježdění MHD. V Brně sice řádí žloutenka a kdykoli vstupuju do trolejbusu, tak si představuju, jak se mi na ruce balí miliardy virionů hepatitidy A, ale ty historky, co tam člověk zažije, ty názory, co vyslechne, to se prostě jinde nepřihodí. Třeba dneska. Jela jsem s Jindrou z práce. Jindra řval jako tur, což není překvapivé, protože nesnáší, když nevidí z okna, což neviděl. Jemně jsem ho držela na klíně a Jindráček se propínal a vykřikoval. Přes uličku seděli dva starší lidé, kteří jeli s další paní, která byla asi pečovatelka či vychovatelka nebo jak to nazvat. No vychovatelka asi těžko vlastně, vychovávat lidi vyššího středního věku je blbost. Vypadali jako klienti nějakého chráněného bydlení nebo tak a bavili se i o programu, který odpoledne budou mít. Pán měl Downův syndrom. Povídal si s vedle sedící paní o někom třetím, kdo s nimi bydlí a kdo hrozně křičí. A byla to nesmírně působivá debata. Ten pán s Downovým syndromem říkal něco ve smyslu, že "on

O řešení šikany

Problém se Zitínovou šikanou byl elegantně vyřešen. Zitisko bylo v tichosti vyloučeno z družiny a od nového školního roku už do družiny chodit nebude. Není to skvělé? Je to skvělé. Dá se takto postupovat pořád dokola, až ve třídě zůstane pouze spokojený agresor či parta spokojených agresorů. Krása. Zitisko si odnáší do života nový poznatek, že kdykoli se ozve ona sama nebo někdo v jejím zastoupení na její obranu, bude po zásluze potrestána exkluzí z daného kolektivu. Proto je lepší mlčet a nic nikam nehlásit, protože v případě nahlášení problému to stejně člověkovi jenom spadne na hlavu a už si nebude moci číst oblíbenou knížku o Pokémonech.

Maminko, proč jsem jiná

Maminko, proč jsem jiná. Mami, já nechci být jiná. Chci být jako ostatní. Mami, proč ostatní můžou na školu v přírodě a já ne. Mami a ty jsi taky jiná? Jsi taky jiná než ostatní? Jakože jsi divná? Jako já? A jsi vědec, protože jsi divná? Teda jiná? Takoví lidi mají být vědci? Mami, já hrozně chci být jako ostatní, ale nejde mi to. Nejde mi to vůbec. A oni to poznají, že jsem jiná. No fakt, děti ve škole to poznají. Už to poznali. Na některé otázky prostě nemám odpověď...