sobota, srpna 05, 2017

Dekuju!

Pratele moji,

moc dekuju za povzbudive komentare.

Jsem na pomale ceste k uzdraveni, ktere je zatim krehke.

Budu pomalu snad vic psat.

Myslim na vas a prosim myslete na mne,

J

15 komentářů:

  1. Myslím na Vás Milá Julie ...Katka (Šíma a Bára) (ta, se kterou jste se setkala na pískovišti u Obilňáku)...Zvládnete to, protože nejste na to! nejste sama!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuju, Katko! Doufam, ze se mate dobre!

      Vymazat
  2. Julie, ráda čtu Váš blog, ale nikdy jsem nekomentovala. Teď ale musím - moc, moc držím palce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko, moc Vam dekuju za povzbudivy vzkaz!

      Vymazat
  3. Milá Julie,
    myslím na Vás a budu myslet i nadále. Každý den jsem doufala, že se objeví nějaký Váš komentář, že jste v pořádku.Přeju Vám hodně síly a trpělivosti a nebojte, to bude dobrý. Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Myslime, myslime! Budte brzy fit, nejen proto, abychom meli co cist ;-). M.

    OdpovědětVymazat
  5. Mila pani Julie, ctu Vas blog pravidelne, mame chlapecka s aspergerovym syndromem a Vase prispevky nam velmi pomahaji a povzbuzuji. Preji Vam brzke uzdraveni, at je brzy lepe! Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mila Ivano, moc Vam dekuju za povzbudivy komentar...dekuju a opatrujte se!

      Vymazat
  6. Milá Julie, dlouho jsem čekala na zprávu od Vás. Jsem ráda, že se Vám daří lépe.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Juli, držím ti pěsti, ať jsi brzy zase fit a skáčeš přes kaluže. Jana z gymplu (mávala jsem na tebe tuhle před MU z lávky), škoda že jsem si nenašla minutu a nesešla dolů.

    OdpovědětVymazat
  8. Drzim na dalku vsechny svoje palce!

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ještě jednou - klidná, pozvolná, dokonalá a dokonaná rekonvalescence!!!
    Vendula

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Julie, jsem moc ráda, že o sobě dáváte vědět a moc Vám přeju, ať je čím dál líp. Máte skvělé děti i "hrdinu". Držím palce! Lída

    OdpovědětVymazat