středa, dubna 19, 2017

Nenuda

Sedím a pojídám wasabi křupky, které jsou tak strašně wasabiové, že mi lezou oči z důlku. Kdykoliv jednu sním, tak si slíbím, že další si už fakt nedám, ale nakonec to vzdám a pokusím se znovu.

K wasabi křupkám piju kávu, se kterou jsem obnovila dřívější vřelý vztah.

Sedím a doufám, že budu mít chvili klidu.

Od té doby, co Jindřich dostal dřevěný meč (poněkud jsem se unáhlila), tak se ovšem nadšeně připravuje na kariéru středověkého rytíře, takže z vedlejšího pokoje slyším, jak jezdí na dřevěném koníkovi a mlátí mečem do podlahy, takže na klid to zrovna nevypadá. Zdá se, že Jindra zrovna zahájil oproti Zitínovi státní převrat s bleskovým převzetím moci, protože z pokojíčku se ozývá strašlivý ryk.

A to jsme zrovna přišli z blizardu venku.

Takový dubnový blizard, to je panečku něco.

Vyzvedla jsem dnes se vzteklým protestujícím batolátkem Zitul ze školy a cestou domů jsme vyhlásily bojovou hru "přežít". Princip hry je, že se brodíte sněhem, vánicí, větrem, snažíte se dostat co nejrychleji domů za pomocí náhodných dopravních prostředků, u toho kvílíte, vydáváte nejhrůznější zvuky, a navzájem se podporujete s ostatními členy polární výpravy.

U Brněnky na rohu mi došly síly, tak jsem Jindru dala Zitínovi a poprosila ji, aby to už s ním nějak doklepala, ale Zitisko mne tam solidárně nenechalo, dalo mi imaginární cukrovou kostku, proneslo motivační hlášku (mami, nebuď jako Milhouse!!!) a odtáhlo mne domů.

Po cestě Zitisko vedlo následující monolog: mami.... mami... mami!!! Něco se stalo....S MAGNETOSFÉROU!!!! Musíme ji spravit!!!! Potřebujeme SILNÝ MAGNET!!!Mami, nebuď Milhouse a zajímej se trochu o tu magnetosféru!!! Mami, seš jako Milhouse v čarodějnickém díle, mami.

No, možná jsem trochu Milhouse.



 Ale o stav magnetosféry se zajímám.


1 komentář:

  1. Všetko sedí aj na nás: wasabi, Milhouse je Milo, drevené meče a dýky, len obrátené garde, u nás ich mala najstaršia dcéra, to je tá, čo polročná stála a štvormesačná sa presúvala po celej, akéjkoľvek ploche a kedže som mala takéto vydarené várky detí dve, Simsoni a Rozprávky pre neposlušné deti ( bol tam chlapec, čo rozobral všetko, aj kopu uhlia a na hranie mal betónovú kocku, a naozaj sa volal aj Milan!!) nám boli vééľkou útechou!
    Milujem betón a vôbec industriál!!

    OdpovědětVymazat