středa, dubna 26, 2017

Byla úplně, úplně šílená

Poslední dobou se kolem mne množí šílené ženy.

Co o svých ex nemluví zrovna nejlíp.

Ale oni o nich taky ne.

Ano, bývalky jsou šílené.

Jsou to šílené psychopatky, utržené ze řetězu, které za svitu Měsíce šílí, pobíhají a koupou se v mločí krvi.

Jakmile se jich člověk zbaví, jeho život nabyde barev, přiletí japonská kočka štěstí a vše je už navždy krásné.

Poslouchám u kafe své kamarádky.

I kamarády.

A stále dokola se mi vrací myšlenka, jak ohromně lákavou formou lži je zamlčení části pravdy.

Stačí zamlčet kontext.

A najednou je tu spousta šílených lidí.

Proto zde příklady z reálného života.

Toto všechno se doopravdy stalo. Mně nebo mým přátelům a přítelkyním.

Takže... tato osoba.... je šílená, protože.... (naschvál si vždycky přečtěte jen tu první část před závorkou, jak vám to zní...)

.... mi TŘICETKRÁT ZA DEN VOLALA (stalo se jen jednou, v ten den, kdy jsem ji zapomněl informovat, že jsem se s ní rozešel, nechal jsem doma věci do práce, vytratil jsem se jako pára nad hrncem a již jsem se nikdy neobjevil... vypnul jsem si mobil, vyblokoval maily a ponechal si její klíče od bytu, které nutně potřebovala)

... mne neustále obviňovala, že JÍ ZAHÝBÁM (měl jsem tou dobou tříletý poměr s její nejlepší kamarádkou)

... byla paranoidní a myslela si, že ji neustále sleduju (nainstaloval jsem jí jenom pár programů do počítače a občas namátkově zajel k ní do práce)

... předvedla šílenou hysterii, že je těhotná (neobtěžoval jsem se s antikoncepcí, ale myslím, že těhotná není, prostě to hraje... poté, co jsem zjistil, jak se věci mají, tak jsem zmizel a už se nikdy neozval... to, že mne hledala po kamarádech, je jasný znak její závislosti a zejména šílenosti)

- MNE POŘÁD KONTAKTUJE (slíbil jsem jí, že s ní budu až do smrti, k tomu paterčata, exkurzi na Mars a pak jsem zmizel bez vysvětlení... naprosto ale nechápu, co vyšiluje? Tak se trochu ovládám, ne? Nemá žádnou hrdost.)

- SE SE MNOU CHCE SOUDIT O PENÍZE (nechal jsem ji jako ženě v domácnosti čtyři děti na krku a platit nebudu, vždyť s nimi nebydlím.... tak ať si najde práci...no nejmladšímu je rok, ale stejně by měla pracovat, nesnáším lenivé ženy).

A tak dále, a tak dále.

Myslím, že opravdu šílených lidí je minimum.

Ale je dost velké množství normálních lidí, kteří zažili ŠÍLENÉ VĚCI.

Takže, až vám bude někdo vykládat, že jeho ex byla NAPROSTO ŠÍLENÁ HYSTERKA, zbystřete.

Možná to byla normální osoba, která zažila ve svém ex-vztahu NĚCO ŠÍLENÉHO.




2 komentáře:

  1. Ahoj Julie, při čtení mě napadla otázka, co koho může bavit na těchto ŠÍLENÝCH hrách.

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, take bystřím. Slyšela jsem o strašné bývalce ..... a když jsem poukázala na podíl svého drahouše na dané situaci, slyšívala jsem větu ..... jsi jako moje bývalka..... J.

    OdpovědětVymazat