úterý, března 21, 2017

Trochu klidu

Nutně potřebuju trochu klidu.

Trochu klidu, abych mohla zvládat svůj kofeinový detox.

Ano, milí přátelé.

Rok se s rokem sešel a já se opět rozhodla skoncovat s tou děsivou závislostí.

Káva!

Už týden abstinuju.

Výsledkem je, že jsem za týden tři kila přibrala (to snad ani není metabolicky možné?), v noci nespím, proč taky, když spím ve dne, na děti křičím, na muže křičím, na všechny křičím, jsem naprosto nesnesitelná a k tomu mne bolí hlava.

Proto potřebuju trochu klidu, malou chaloupku, kam si zalezu, a tyhlety hrozné abstineční příznaky tam přečkám.

A všem, kteří mne budou uklidňovat, že o nic nejde, prostě jenom káva, všem těm - mýlíte se.

Je to regulérní závislost.

Když se v noci budíte s nutkavou potřebou si ve čtyři ráno udělat double shot, tak máte problém.

Když se vám v noci zdá o kávě, máte problém.

Když se vám třesou ruce, když nepijete dvě hodiny kávu, máte problém.

Je to závislost a musí se s tím skoncovat.

4 komentáře:

  1. Ja potrebujem jednu chalúpku osamote tiež, na hladovku...

    OdpovědětVymazat
  2. Evropa vstává při vůni kávy,
    rádio dává ze světa zprávy,
    rádio dává zprávy z Afriky,
    Evropa vstává, voní rohlíky.

    OdpovědětVymazat
  3. Juli, půjčím Ti klíče od chaloupky na samotě u lesa v jižních Čechách, ať můžeš abstinovat ☺️ Jen nevím, jestli není zrovna u tohohle alkaloidu lepší si říct "nakakat" a prostě podlehnout svodům ☺️ Ale jinak Tě úplně chápu. Taky jsem zkoušel (neúspěšně, samozrejme) a je to naprosto děsivé. Drž se, máš můj obdiv, že se do toho pouštíš! M

    OdpovědětVymazat
  4. Píšete žádost o grant?

    OdpovědětVymazat