čtvrtek, února 16, 2017

To nevymyslíš

Dnes jsme měli celkově klidnější den.

Klidnější znamená, že Jindřich neurval žádný kus nábytku, ani si nezpůsobil tržnou ránu či bouli, ani nikoho nepraštil.

Pouze utekl s mým mobilem do ložnice, nacpal mobil pod postel a než jsem ho odtud vyšťárala, přidal třicet příspěvků po jednom smilíku do jakési vzrušené debaty o adopcích homosexuálními páry.

Jelikož to byly smilíky rozesmáté, které má Jindra pochopitelně nejraději, vzala to autorka diskuze jako provokaci a okamžitě mne odfriendovala.

To nevymyslíš.

Fakt ne.

No, slušně a fakt hodně jsem se okamžitě omluvila, což byl trochu problém, protože krom jiného jsem byla i zcela zablokovaná.

A zapsala si to do deníčku vzpomínek jako první pořádnou klukovinu.

A to má Jindra 15 měsíců.

Co teprv, až mu bude 15 let.

Ale přemítám, že dnešní rychlý svět neumožňuje žádnou chybu.

Tu slečnu, která mne odfriendovala, znám od malé holčičky.

A kvůli pár blbým smilíkům už se kamarádit nebudeme.

Asi je to škoda.

Vztahy nejsou instantní polívka, co se zamíchá a ohřeje, podle toho, jak je potřeba.

6 komentářů:

  1. To je příspěvek v souladu s mou včerejší patálií. Doposud jsem se smajlíkům spíše vyhýbala.
    Jenže včera jsem zjistila, že pokud nevycpu svou elektronickou komunikaci dostatečným množstvím emotikonů, je pro příjemce špatně srozumitelná. A dokáže málem zbortit i stabilní přátelské vztahy. Jo, jo, kde je ta doba, kdy slovo mělo svou váhu... Inu, zavázala jsem se k používání smajlíků. A hned jsem se pustila do zkoumání nabídky emotikonů v mobilu. Některé byly opravdu pěkně výtvarně vyvedené. Vybrala jsem čtyři, poslala je manželovi (který je nepoužívá vůbec) a připsala "To jsou ale pěkné obrázky!" Konkrétně šlo o Hokusaiovu vlnu, smaženou krevetu, podnos se sushi a čínskou nudlovou polévku. Manžel neodpověděl. Říkala jsem si, páni, ten je ale zásadový! Až později jsem zjistila, že zprávu s emotikony jsem odeslala synovu učiteli klavíru...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vypadalo, že učitele zvete originálně na večeři.�� Jarka

      Vymazat
    2. Zatím se nad tím směju, ale příští týden nebudu v hodině vědět kam s očima...

      Vymazat
    3. Pan učitel bude na tom zřejmě podobně... ha, ha, ha

      Vymazat
  2. Možná to nesouvisí, ale vybavila se mi kuriózní omluva, kterou moje kolegyně obdržela od jednoho studenta společně s protokolem z laborek: "V protokolu se mohou vyskytnout drobné chybičky, kocour se mi prošel po klávesnici."
    A ta kamrádka si klidně mohla myslet, že z vašeho účtu píše nějaký hacker a blokla vás, aby jí z vašeho účtu nemohl přijít žádný virus. Vaše skutečné přátelství to snad neovlivnilo.

    OdpovědětVymazat