středa, ledna 11, 2017

Sněží

Mám v sobě nějakou neukojenou potřebu dramatu.

Třeba teď.

Sedím u okna po náročným dni a koukám, jak venku prší.

Mám malebný výhled na ulici pod námi, jak se postupně pokrývá sněhem.

A já si z nějakého důvodu přeju, aby sněžilo víc a víc.

Aby napadlo půl metru!

V Brně!

Prostě mi normální malé sněžení nestačí.

Musí sněžit hrozně moc.

Aby se všechno zastavilo, nejelo MHD a odpadla škola i práce a já bych vzala obě děti na boby na Kraví horu a celý den bobovala a blbla ve sněhu.

Aby mohl být jeden zcela nezodpovědný den, kdy rozhodnutím vyšší moci musejí rodiny zůstat pohromadě a mohou se tedy zcela prostě věnovat vytváření artových sněhuláků a iglů a koulování a balení sourozenců do sněhu a podobně.

Tak napjatě sleduju venkovní teplotu, zda to do rána roztaje nebo ne.

Nesmí!

Musí být těch aspoň 15 cm sněhu....

A všem přeju, aby měli dost času na sněhové radovánky s dětma...

1 komentář:

  1. Úplně vám rozumím...dost času mám až teď, kdy vyrážím s vnoučaty a je to skvělé...vydržte, třeba za pár desítek let to bude trochu "jiná" :-):-):-) *A*

    OdpovědětVymazat