čtvrtek, prosince 01, 2016

Žloutenka

V Brně, jak všichni víme, řádí už několik měsíců žloutenka.

Velmi mne to ovlivnilo.

Každý den, když nastupujeme s Jindrou a Zitínem do autobusu, se cítím provinile, že děti nemají nějaký protivirový obleček.

Jindráček s oblibou olizuje různá madla a držátka, takže většinu cesty kamkoli MHD se zabývám udržením Jindry v dostatečné vzdálenosti od všech držátek a madel.

Taky pozoruju kolemjdoucí.

A spolucestující.

Jestli nejsou žlutí.

Jeden nikdy neví.

Po příchodu domů zvenku nutím všechny k akadamické čtvrthodince zvané "Chirurgické mytí rukou".

Jindra u mycí čtvrthodinky pláče a Zitín se mračí.

No...

Pak přijde den, kdy se dozvím, že v naší rodině řádí....

...chvilka napětí...

...co by to mohlo být???

....co by mohlo řádit???

.... je to... žluté....?.... chyba... lávky!

A je to..... ano.... nečekaně .... ČERNÝ KAŠEL.

Takže zatímco měsíce intenzívně bojuju ve svých představách se žloutenkovými viriony, tak půl rodiny včetně mne pravděpodobně prodělalo černý kašel.

Jeden člen rodiny ho má nyní zcela potvrzen a ostatní členové rodiny v určité fázi tohoto roku kašlali tak moc, až zvraceli. Namítnete. Co současná medicína? Že? Ale svedlo se to na ty mykoplazmy. Chudinky. Byly tam, ale byly jenom superponovované.

A tak je to přátelé vždycky.

NIKDY se nestane to, čeho se nejvíc obáváme.

To ale neznamená, že se nestane něco jiného, podobně strašného.

Tak mi odpusťte prosím, že píšu méně - mám co dělat, abychom všichni zvládali naše postinfekční bronchiální obstrukce.

2 komentáře:

  1. Dobrý den, milá Julie, to je tedy opravdu nepříjemné! Jak je to možné, přeci je taková proočkovanost? Tak ať je brzy dobře! Anabel

    OdpovědětVymazat
  2. Na mě při výletu do Brna mocně zapůsobilo, že v kostele nebyla z důvodů žloutenky ani svěcená voda. Vrazila jsem hned poté skoro 5 tisíc do očkování pro sebe (děti už jsou očkované dávno). Přeju hodně zdraví, ať je líp.

    OdpovědětVymazat