úterý, prosince 06, 2016

Vysavač

Až se jednou budete cítit, smutní, vyšťavení, osamělí, zbyteční a celkově nedocenění, což se před Vánoci stává dost často, doporučuju jednu věc. Otevřete si jakékoli diskuzní fórum týkající se robotických vysavačů. A přečtěte si pár recenzí!

Ráno si říkám - no Ježíšku, možná bys mne mohl navždy zbavit té nenáviděné práce na chodbě a neustálého vytírání, které nenávidím, nikdo ho neocení a strašně mne nebaví.

Ježíšku, jsi tak šikovný, hodný a obětavý, že bys prostě mohl donést ten robotický vysavač, co to dělá sám.

A tak se dívám po vysavačích a narážím na naprosto neuvěřitelné technické recenze.

Takže z cyklu Technické zkušenosti s vysavačem, vybrala jsem pro vás ty elitní, eňoněno odpovědi, žádné nejsou smyšlené, všechny jsem na nějakých diskuzních fórech opravdu našla:

... s vysavačem jsem spokojen, jen se občas snaží projet zdí....

.... vysavač se mi zasekl pod pohovkou a pak zoufale pípal o pomoc, musel jsem ho zachránit....

... do všeho naráží a moc toho nevyčistí, ale mám ho rád....

.... vysaje hromadu bordela, i když mám pocit, že je dobře vysátý....

.... velice intenzívně neustále najíždí do velkého lesklého květináče, o vysavač se nebojím, ale o ten květináč mám dost obavu...

.... moje čivava ho nenávidí....

.... kočka se na něm vozí...

.... někdy se sám zavře v obýváku a pak pípá...

.... uklízí si sám, nevím, jak se s ním domluvit....

.... jakmile do vás narazí, tak je zmatený, pobíhá po místnosti a pípá.... (pobíhá??)

.... jezdí chaoticky....

... píská o záchranu...

... uklízí rozhodně líp než chlap ve věku od 12 do 40 let.... (tato odpověď mne obzvláště pobavila)

...zatím se stalo jen jednou, že najel na nohu sušáku od prádlo...

.... nevrací se na místo spuštění a volně jezdí po bytě.... vrátil se zatím jednou....

... když se dívám na televizi, tak jezdí a maká a skoro je mi ho líto, jak se dře...

... občas se objeví, kde není očekáván...



Z těchto výše uvedených reakcí plyne, že většina majitelů svůj robotický vysavač považuje za nějakou formu umělého života, umělé inteligence, se kterou je nutné se popasovat, případně ji ochočit. Překvapivě majitelé o vysavači mluví jako o živém tvorovi (byl zavřený a pískal), o něčem jako je pes nebo kočka a má i tendenci hodnotit jeho pocity (píská o záchranu).

Tématu sbližování lidstva s populací robotických vysavačů se hodlám do hloubky sociologicky věnovat, protože to je zcela pozoruhodný fenomén.



2 komentáře: