neděle, prosince 25, 2016

RIP

Letos umřelo takových hudebníků a významných jmen z showbyznysu, že to snad není náhoda.

Je mi všech líto, každého jednotlivého člověka je mi líto, protože to byl něčí syn, dcera, rodič, bratr, sestra...

Ale George Michaela je mi líto tak nějak obzvlášť.

Jeho písničky mi několikrát pomohly prohrabat se dost náročným životním obdobím.

Umožnily zhmotnit ten smutek, který nejde říct slovy.

Před pěti lety jsem mu držela pěsti, co to šlo, aby se z té pneumonie v Rakousku vyhrabal.

A teď čtu, že umřel.

Klidně, pokojně, na Boží hod vánoční.

Ta ironie.

Když zpěvák známého vánočního songu umře.... o Vánocích.

R.I.P. Georgi.

Nikdo neumí tak dobře zpívat jako Ty.

S výběrem repertoáru to občas zaskřípalo, ale co.

Tvůj hlas byl úžasný.

Je úžasný.

https://www.youtube.com/watch?v=qrVWEx1hRZo

S touhle písničkou chodím každé pondělí na taneční sál.

Už půl roku.

Je to moje kamarádka, ta písnička.

Je mi smutno. Fakt.

Budeš mi moc chybět, Georgi.

0 komentářů:

Okomentovat