pátek, prosince 02, 2016

NASA

Sedím v obyváku.

Všichni už spí.

Z pokojíku slyším klidně oddychovat Zitisko.

Jindřík i Honza taky spí.

A já tu tak sedím a koukám na tablet se softwarem NASA, který dnes přišel.

No fakt.

Prostě přišel.

Vyjednala jsem spolupráci s kolegy ve Španělsku a máme spolupráci s NASA.

A říkám si.

No.

Nic není nemožné.

Když může matka jednoho autítka a jednoho vzteklého batolátka požádat vědce ve Španělsku s jakousi svou myšlenkou o spolupráci a oni zavolají do NASA a NASA to schválí, tak je zcela evidentní, že zázraky se dějí.

Koukám na ten tablet a mám dobrej pocit.

A pak koukám na Zitína a Jindru a mám ještě lepší pocit.

A koukám na Honzu a mám hrozně hezkej pocit.

Že to nebylo tak, že jsem se musela všeho vzdát, pracovat třicet hodin denně pod bičem otrokáře a doufat.

Že jsem se na tenhleten urputně kariérní přístup vykašlala a že mám tady ty dva šmudlíky a taky milovanýho partnera a skvělou práci.

Je to dobrej pocit.

Mám pocit, že jsem právě teď v životě někde, kde chci být.

Že jsem na tom správným místě, co jsem hledala.

A teď půjdu spát, protože tady pobíhám a svítím si očima a musím se též vyspat:-)

A vy byste taky měli...

6 komentářů:

  1. Wow! Blahopřeji, Julie!! V.

    OdpovědětVymazat
  2. Velké gratulace !!! Julie, víte, mě se na Vás hrozně líbí, že hledáte způsob, jak to jde a ne důvod, proč to nejde. A to nejen ve vědě!
    Jen tak dále, moc Vám fandím :-)
    zdravím,
    Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Moniko! Moc jste mne potěšila, díky!!! J

      Vymazat
  3. Doposlouchala jsem Váš rozhovor s Jaromírem Ostrým a hodně mě zasáhla témata zodpovědnosti a koncentrace. Moc Vám děkuji za formulování myšlenek, které cítím, ale nedokážu dobře uchopit.
    Ne nadarmo jste vědkyně.
    Určitě to poslechnu opakovaně, aby to ještě víc zarezonovalo.
    Srdečně zdravím. LP



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé moc jste mne potěšila, moc děkuju! J

      Vymazat