úterý, prosince 20, 2016

Ježíšek

Ježíšek ochořel.

Dostal nějakou modifikaci otřesného kašle, doufejme ne černého, a leží.

Leží a hledí a na nějaké dárky nemá pomyšlení.

A místo aby pekl cukroví, ladil dárkovou formu, tajemství, neviditelnost a tak, tak leží, sípe a bolestně stoná.

Což přivedlo Ježíška k zajímavé myšlence, že za poslední 9.5 let strávil Ježíšek se Zituškou každou noc s výjimkou sedmi dní - tři dny strávil Ježura na konferencích a 4 dny strávil v porodnici s Jindrou. Tedy čtyři noci.

Žádné přespávání u babiček, nic.

Tedy Ježura strávil uspáváním Zitína za posledních 9.5 let přesně asi tak 3640 nocí.

Sedm z 3640 je přibližně jedno promile.

A Ježura chrmla a přemítá, jak uspořádá Vánoce, když si za posledních 9,5 let nedopřál víc než 7 dní odpočinku, z čehož 3 dny ještě strávil na ARO, což se asi nepočítá.

A Ježura přemítá, jak dlouho tohle hodlá vydržet a jaký vzkaz vysílá všem kolem.

A zda už není opravdu na čase začít odpočívat.

A Ježura se rozhodl, že místo hektického pečení cukroví a shánění super truper darů si zavolá k doktorovi a objedná se na všechny preventivní prohlídky, co existujou.

Taky k zubařovi.

Taky na plicní.

Všude, kam má chodit a nechodí, protože hekticky pobíhá a stará se.

A bude ležet a koukat na filmy a asi Vánoce nebudou letos nejlíp zařízený, ale zato budou aspoň všichni, včetně Ježury, živí.

Aby Ježura vydržel a mohl zařizovat ještě hodně Vánoc.

1 komentář:

  1. Milý Ježíšku. Když bylo moje dítě č.1, toho času 17, malé, dávala jsem ho občas na noc k babičkám/nechala babičky u nás a vyrazila aspoň do kina. Nesmutnila jsem. Teď, dítě č. 2 má 11. Nemá moc čas chodit po babičkách - škola, víkendy na chalupě...a já jsem ráda. Za každou noc, kdy si k ní na chvilku lehnu. Ne, že by na to vždycky byl čas, síla a klid. Ne, že by si to babičky nezasloužily taky užít, ale ona je moje... A roste, tak hrozně rychle. A já si musím udělat zásobu těch nocí na všechny, které přijdou potom...
    Hodně zdraví, sil, a nezdolného Ježíška dětem.
    Katka

    OdpovědětVymazat