středa, prosince 14, 2016

Jak udělat Zitínovi hezký den

Zitisko ochořelo.

Ráno srdnatě zapíralo až do bodu, kdy bylo vráceno plně oblečené od dveří bytu zpět do postele, protože neprošlo mateřským křížovým výslechem zaměřeným na fyzické funkce, přímo to plačtivě vzdalo a přiznalo, že bříško prostě bolí a šlo si poslušně lehnout.

Ale relativně záhy se Zitisku udělalo lépe.

A měly jsme fajn den.

Doma, s Jindrou.

Nikam jsme nešli. Nikdo.

Nic jsme nezařizovali.

Nikdo.

Jenom jsme tak byli.

Existovali v prostoru.

Odpoledne jsme si udělali kafe a kakao a čaj a hráli jsme deskové hry.

Jindra pobíhal a odebíral náčiní ke hrám, ale to nevadilo.

Taky jsme zdobily se Zitul další sérii porcelánových výrobků.

Upekly jsme pekáč lasagní.

Udělaly jednohubky s paštikou a hruškou.

Takovej bezvadnej den.

Krásnej.

Pomalej.

Klidnej.

Zitul se už udělalo lépe a večer už to vypadalo úplně dobře.

A já si skoro říkám, že bychom mohli takhle perzistovat doma i zítra:-)

Protože mám DOVOLENOU.

TŘI TÝDNY.

2 komentáře:

  1. Na mobilu se mi neobjevil celý název článku, ale jen "Jak udělat Zitínov...". Tak mě napadlo, jak by asi vypadalo Zituščino ideální město?

    OdpovědětVymazat
  2. Pořád přemýšlím, proč mají autíci takové zábrany přiznat, že jim není dobře. Taky na to trpím už od dětství a dodnes nevím proč, když bych si přece někdy užít trochu simulace a těžit z ní výhody, tak jako to dělají někteří "normální" lidé. Napadá mě jen, že nechci být středem pozornosti a nechci měnit svůj denní program, ale nevím, zda je to to pravé vysvětlení.

    OdpovědětVymazat