úterý, listopadu 15, 2016

Vypustit duši

Jindra začal chodit a s tím nastalo nové období.

Jindra chodí na vratkých nožkách, otvírá myčku, vytahuje tablety do pračky, olizuje boty, jí odpadky.

A já neustále pobíhám a volám na toxikologii průměrně tak třikrát denně, zvedám, uklidňuju a zpívám, taky dělám legraci, vařím a peru obrovské hromady zašpiněných oblečků.

A zrovna teď cítím, že už nemám skoro žádný síly.

Včera jsem usnula s Jindrou v nosítku v náručí v tramvaji.

A někdy jsem tak unavená, až jsem nespravedlivá k Zitul a hrozně mne to mrzí.

Že jí pořád opakuju, co by se jak mělo/nemělo, a vlastně chci, aby všecko dělala jako dospělá, což nejde, protože dospělá není, a navíc je to hrozně nefér.

A do toho ječí Jindra a nejlépe volají lidi z práce a já mám pocit, že se prostě někdy rozpláču a už ten šedesátý telefon prostě nezvednu.

Nejsem android.

Někdy mám pocit, že za lízátko a vlídné slovo odejdu k cirkusu.

No nic.

Hlavně, abychom to všichni ve zdraví přežili.

A nevypustili u toho duši.

2 komentáře:

  1. Mila Julie,

    posielam vam virtualnu paletu lizatiek a (nevyziadanu.-) radu: mantru "no-a-co, tak spomalim". Fakt to zabera, odskusane na sebe, priateloch, okoli. Proste nieco z toho turbo rezimu vyhodit. Chapem, ze milujete vedu a pracu a ze je to pre vas mozno uzasny mentalny relax, ale clovek nie je stroj. Neda sa chvilu, rok, dva, nepracovat? "No-a-co, tak spomalim", nebudem riesit tisic pracovnych telefonov. Ze ma J. oblecky zhuntovane od hlavy, k pate? "No-a-co, tak spomalim", ved on sa nezblazni. Atd. atd., da sa to v podstate aplikovat na cokolvek. Druhy extrem je salamisticky pristup, ked by ste doma zakopavali o odpadky, ale ten asi nehrozi.-)

    Opatrujte sa,

    Kata

    OdpovědětVymazat
  2. No a čo, ja som dnes pre nich plakala, no a čo, mám to aj na blogu...to je to najmenej, aj vypustiť dušu... hlavne, že je vždy opäť obnovená, napustená...zázrak !!
    A zrýchluje sa to ďalej a nesúvisí to s nohami (vratkými)...
    ...vie viete :-), lebo milujete!!
    Myslím na vás!

    OdpovědětVymazat