sobota, listopadu 05, 2016

V návaznosti na minulý příspěvek

V návaznosti na minulý příspěvek mne napadá, že hlavním důvodem pocitu viny je vědomí, že jsme nějak prioritizovali a tudíž některé volby ztratili/odsunuli. Jakmile se člověk zbaví pocitu viny z toho, že něco upřednostnil, nějak volil, ohromně se mu uleví. Od strachu z toho, že něco ztratíte.

Moje dnešní priorita byla fajn doba s dětmi. Zitisko upeklo s mou dopomoci svou první bábovku. Jablečnou. Přikládám foto.

A mně nevadí, že jsem toho času neuklízela, nepracovala, neutužovala vztahy, nevytvářela plány, nesebezdokonalovala se v čemkoli, necvičila. Vůbec jsem nepokročila.

Protože jsem zvolila prioritu s vědomím, že budeme mít špinavá okna, práci dodělám v noci, s přáteli půjdu jindy a vlasy si umyju zítra. 
Proto teď můžu mít dobrý pocit.

0 komentářů:

Okomentovat