čtvrtek, listopadu 03, 2016

Tady:-)

4 komentáře:

  1. Maminka vypadá skvěle, Jindra má supr dospělácký botiska. Dita

    OdpovědětVymazat
  2. .. je fakt krasna. Kdysi jsem ji videla v tom bufetu u lavky (mimochodem video mi pripomnelo oproti memu dnesku vcerejsek, vlastne leta na kampusu a taky pripomnelo rozdil mezi "soucasnou" praxi a trosku imaginarni vedou a taky tim vybrousenym kampusem), bylo to nekdy pozde odpoledne a sla si tam pro nejake sladke teple jidlo. Usmivala se a mela tu svou zde popisovanou kozenou sukni. Obcas si taky vzpomenu na doporuceni Vasi matky pred ruznyma jednanima a celkem to i aplikuju, bez te rtenky. Taky na jeji vyrok, jak jste nekde na nejake akci sedely na schodech a rikala, ze si z neceho nemate delat hlavu.

    Taky casto premyslim o me mame a jak bych byla jina, kdyby me neucila chodit treba pekne oblekana, coz teda moje (pracovni) okoli asi nechape a ani nemuze, protoze stejnou zkusenost nemaji. Nekdy mam strach, ze to nepochopi ani potencialni partner. Relativne nedavno jsem se stydela ji rict, ze jsem si ze zoufalstvi potrebovala udelat radost a koupila si nejakou malou toaletku v akci, poprve sama sobe a k jakemu prekvapeni jsem dosla, ze rekla, ze to dela bezne a bez vycitek. Obcas mi pripada, ze nemame nic spolecneho a ze jsem podvedome a mozna i trochu zamerne se snazila delat podobne aktivity, aby bylo o cem mluvit. Ale ve skutecnosti me to (uceni) vlastne bavi taky! Moje mama je dost hrda, na to ze je rodinny typ, a zrejme to mam po ni, a taky strasne pracovita a schopna. Jedine, co jsem ji nikdy nedokazala odpustit, byl jeji vztah k otci a ignorance smerem k nemu, nekdy krute jednani a delani dusna. A taky to, ze odesla, kdyz se to nejmin hodilo. Mela to udelat davno a netrapit nikoho moc dlouho. Ale to asi souvisi s tim neco (rodinu) vydrzet. Vzdycky (pro me) byla strasne krasna a vedela jsem, ze se ji tim nikdy nevyrovnam. Byla v horsich casech i tech dobrych strasne entuziasticka, coz jsem a vlastne nikdy ten optimismus nedokazala pochopit, ale tusim, ze to souvisi se stavem 'byti matkou'. Tolik moje patecni vyznani o matkach.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je velmi krásné a velmi upřímné vyznání... moc děkuju, že jsem si ho mohla přečíst... Díky! J

      Vymazat
    2. já taky díky za příspěvky, které zpracuju, a třeba i někdo další, a na které nereaguju. pěkný víkend! m

      Vymazat