středa, listopadu 02, 2016

ČT - moje milovaná vědecká skupina a co děláme:-)

Přátelé, to musíte vidět.

Já nemám odvahu to shlédnout, protože mám pocit, že jsem se neustále při tom natáčení jen smála a vypadávala z role, ale to nevadí, když tak mi napište, jak se vám to jevilo:-D

Každopádně svou vědeckou skupinu miluju, což je doufám z natáčení zjevné, protože jsou tam skvělí a geniální lidé.

Fakt.

Tady to je!

http://www.ceskatelevize.cz/porady/1181680258-tyden-v-regionech-brno/316281381891029-tyden-v-regionech/video/501378

A mihne se tam i Zitínův obraz a sbírka origami u mne v pracovně!

5 komentářů:

  1. Zajímavé to bylo. Máte všichni můj obdiv. Filip je sympatický a pohledný. Vy jste nějak, mateřstvím omladla, se mi zdálo. Byla jste roztomilá.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to moc pěkný, stres do rovnice. Někdy tady trochu nestíhám a používám slovník cizích slov, ale tohle bylo srozumitelné a ráda bych věděla k jakým dojdete výsledkům, alespoň průběžným. Uklidnilo mě, že již prodělaný stres nemusí zanechat nevratné škody. Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Už se těším na výsledky výzkumu :-) Jen by mě zajímalo, jakým způsobem vyhodnocujete míru stresovosti té které situace.

    OdpovědětVymazat
  4. Armagedon :-)), dobré hlášky
    Fandím mladým a talentovaným. Svět je jedno velké vědecké pole. Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. S hrdosťou som Vás ukazovala mužovi:-)
    Mimochodom, bola by som dobrý vzorek na ten psychosoc.výskum:
    od začiatku manželstva som vytušila, že muž je iný, vytušila som, že prvé dieťa je iné, vzápätí som mala syna, a potom to začalo: stres z muža:autista popiera vzťah, je to kontraproduktívne pre manželstvo a ja som v ňom ostala, sama som si viedla dcéru aj životne, aj odborne, proti všetkej rodine a okoliu, ešte som porodila tretie dieťa, to už prišla celiakia a chronická únava... a potom ,, náhodou,, prijala dieťa z ústavu, ktoré ako sa ukázalo malo ,,náhodou,, všetky ťažkosti aké majú moje deti, hlavne najstaršia - Milo bol ako ona dlho ADHD, dosť neskoro obaja diagnostik.ako autisti, muž až teraz, posledné dva roky pod dohľadom psych.pre psychot.ladeni k tomu... no žiť sme museli...
    Môj organizmus prešiel všetkými vyčerpaniami a teraz mám metabolizmus taký, že sa javí ako potravinová alergia , intolerancia, ja som zistila, že mi pomáha nieleže vynechať tie potraviny, ale hladovka, myslím, že je to na úrovni pečienky, stresovanej, unavenej, paradoxne, cítim rovnováhu, mám viac energie...lekári mi nič nenašli len:celiakiu biopsiou, dráždivé črevo, začínajúci nešpecifický zápal.
    Mne pomáha fenomén premieňania: eucharistie a spovede:-)
    Nezbláznila som sa a ešte aj cítim vitalitu, paradoxne ešte väčšiu, ako keď som normálne mohla jesť a bola mladá:-)
    Aj behávam, ako odbúranie stresu:-)
    Ale tá myseľ je najviac! Ja hovorím tomu mohutnosti: vôľa, pamäť, rozum plus viera, nádej, láska plus fenomén sviatostí :-)))))))))))))
    Ak môžete nechať koment skrytý, asi bude lepšie? je taký obnažený? nepatričný? narýchlo? táto téma ma vždy sresuje:-) vnútorný život nie!

    OdpovědětVymazat