sobota, října 01, 2016

Svatba

Dnes se vdávala moje sestra.

Bylo to krásný a bylo to dojemný.

A bylo bezvadný být při tom.

Zde si dovolím jedno foto, na kterém není nevěsta ani ženich, tak snad neurazím, že vystavuju veřejně fota dřív, než jsou oficiální fotky ze svatby, které by novomanželé rádi sdíleli.

Je to foto, které zachycuje tři generace žen v naší rodině a připadá mi úžasný.

Připadá mi totiž úžasně tradiční.

Jako bychom měli nějakej kroj.

A mezi náma malej hošík.

Všichni byli ultra nachrmlaní, ale počasí přálo a konstelace vesmíru byla v pořádku.

Bylo to krásný a jsem dojatá.




5 komentářů:

  1. Nejlepší ozdobou ženy je krásný mladý muž. Jindřich rulez.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tato odpověď se mi líbí :-)) jarka

      Vymazat
  2. Jindra je již kus chlapa, hezké dítě.

    OdpovědětVymazat