pondělí, října 03, 2016

Mykoplazmy

Zaútočily na nás tito intracelulární parazité.

Aktuálně mají u nás všichni, včetně roztočů domácího prachu, molů, pavouků i jiné verbeže antibiotika.

Prostě všichni.

Všichni chrmlou a všichni jsou zesláblí.

I ostatní bakterie a viry to chytily.

Tak jsem všechny uložila a piju si své večerní kafe a ještě dodělávám věci do práce.

A čtu si přání k narozeninám.

A pociťuju hlubokou radost a vděčnost, že mám přátele a že mi napíšou.

Děkuju!

Jsem zas o rok starší a ohromně chytřejší.

Bohatší o spoustu nových zkušeností!

Třeba o to, jaké to je být maminka dvou dětí.

Jaké to je sledovat svatbu milovanýho sourozence nebo spíš sourozenkyně.

Taky jsem bohatší o smutek ze ztráty druhé babičky.

Jsem bohatší o obrovskou radost z obou dětí.

Jsem bohatší o vztahové poznání, že svého muže nezměním.

A že po dobrým se věci řeší líp.

Jsem bohatší i o dost velkou únavu.

Jsem bohatší o poznání, že když něco někde nefunguje (Zitínova škola), je lepší jít jinam, protože vidět svoje dítě spokojený a šťastný je úžasný pocit.

Jsem bohatší o obrovský pocit hrdosti na Zitisko, který jsem minulý týden zažila.

Jsem bohatší o poznání, že nehodlám čas trávit lidma, který mne krmí nějakýma svýma pasivníma agresema nebo který mne využívají, a o poznání, že ztráta takových lidí... není ztrátou.

Jsem bohatší o poznání, že mohu napsat do NASA a oni... odpoví. Doopravdy.

Jsem bohatší o svoje dva první články, které vznikly v mezinárodní spolupráci, což se nejeví jako ultravelký milník, ale když de facto pracovně necestuju a zajišťuju primárně "stejnost a stabilitu" pro Zitína, tak je to překrásný výsledek.

Jsem bohatší o několik šikovných členů našeho pracovního týmu.

Jsem bohatší o nová přátelství.

Jsem bohatší o malilinko moudrosti.

Tak za ten rok moc děkuju.

Tam nahoru.

Díky.


6 komentářů:

  1. Všechno nelepší a brebery ať táhnou!

    OdpovědětVymazat
  2. gratuluji - sic opožděně, ale upřímně. Jola

    OdpovědětVymazat
  3. Blahopřeji, nejen k narozeninám, ale i ke všem vědeckým, rodičovským a osobním úspěchům.

    OdpovědětVymazat
  4. Aj my dole sa pridávame k požehnaniu a k poďakovaniu:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno nejlepší!

    magda

    OdpovědětVymazat
  6. Přeji brzké uzdravení. Mám odborný dotaz k mykoplazmatům. Syn skončil s bronchitidou 16 dní v nemocnici, žádné výsledky vyšetření nenaznačovaly ani alergii ani bakteriální infekci. Protože se jeho stav nelepšil, po týdnu dostal nazdařbůh antibiotika, která naštěstí zabrala. Dodatečně (prý je nějaká delší odezva organismu) se zjistilo, že měl mykoplazmata. Dál už ho nikdo nekontroloval ani neléčil. Ani zbytek rodiny nebyl zkontrolován. Připadá mi to nedostatečné. Jak můžou vědět, že už je nemá? Co když si je předáváme a čekají, kdy zase zaútočí. Hledala jsem různě na internetu, ale mám pocit, že tito prokaryotičtí paraziti moc probádaní nejsou. Kdyžtak prosím více info na okacenkova na seznamu. Děkuji.

    OdpovědětVymazat