úterý, září 06, 2016

Ta jídelna!

Zatím se držíme.

Do školy se Zitisko těší a nejsou zprávy, že by se dělo něco strašlivého.

Zitisko včera přiskákalo nadšeně s vytřeštěnýma očima a začalo popisovat školní jídelnu.

Můžu si tam dát mléko!!!

Můžu si vybrat, mami!

Můžu si vybrat pití!

Na oběd byly KRŮTÍ NUDLIČKY!

Chápeš, mami.

A dala jsem si TŘI POLÉVKY!

Protože si můžeme přidávat!

Z červené čočky, to mám ráda!

Hned jsem si vzpomněla na Jamieho Olivera a jeho nekonečné televizní litanie o tom, že stravování ve školách ovlivňuje i výkonnost dětí.

Myslím, že má pravdu.

Kečupová omáčka (= kečup s vodou a moukou), kterou dětem servírovali na bývalé ZŠ, opravdu salvu výkonnosti a životního nadšení nevyvolá.

Tak mám radost, protože se mi zdá, že spousta věcí ohledně Zitínovy adaptace kdekoli se točí kolem jídla.

5 komentářů:

  1. To nemůžu nechat bez komentáře. Já jsem jako dítě hodnotila kvalitu dovolené pouze podle kvality soc. zařízení, tedy podle toho, jak se mi líbilo WC a koupelna :) Případně ještě podle jídla. A to nejsem autista. Takže Zitul docela chápu. Snad se jí v nové škole včetně jídelny bude dařit dobře a Vy všichni budete spokojená rodinka. Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Laska prochazi zaludkem prece! ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jídlo je základ. Ještě mi chybí po obědě možnost 20min šlofíka :-) Jarka :-)

    OdpovědětVymazat
  4. A pak, že já jsem blázen :) (nejsem, já jsem letadlo :D). Jídelna a přístup nejen k jídlu, ale stolování celkem, bylo jedno z Nej kritérií, podle nichž jsem vybírala broukovi školu. Jak vidím, nejsem sama, kdo tuhle "maličkost" považuje za zásadní. Když někde nedbají na stravu, neváží si dětí...

    OdpovědětVymazat