sobota, září 03, 2016

O mých přítelkyních

Je čas napsat něco o mých přítelkyních.

Zrovna teď je ta chvíle, kdy pro mne jsou strašně moc důležité.

Nikdo moc nepochopí, jak stresující některé věci mohou být, pokud je sám nezažije.

A víte, co se říká, každý jsme tak trochu nejpodobnější svým pěti nejbližším přátelům.

Tak přemýšlím, co to pro mne znamená, že jsem podobná svým pěti nejbližším kamarádkám.

A vychází mi z toho následující.

Jsem dobrá máma.

Ano, drtivá většina mých přítelkyň má děti, některé s hendikepem, některé bez hendikepu, to je úplně jedno. Moje přítelkyně jsou skvělé matky, citlivé, laskavé, vřelé i pevné. A mají svoje děti doopravdy rády. A já cítím vlastně hluboký obdiv a hrdost, protože někdy se tahleta láska realizuje v opravdu dost náročných situacích. A ta hrdost se vztahuje k tomu, že tyhlety ženy se mnou chtějí kamarádit a já si toho vážím!

Jsem kreativní a prospěšná.

Pokud jsem projekcí svých přítelkyň, tak mám neutuchající energii, vymýšlím věci, rozbíhám věci, pracuju na projektech, které pomáhají dalším lidem. Tady si říkám, že mám dost rezervy, protože moje kamarádky jsou v tomto ohledu jaksi napřed přede mnou. Budu se vás snažit dohnat, holky.

Jsem optimistka.

Je zajímavé, že osoba milující katastrofické scénáře jako já má veselé a optimistické přítelkyně. Asi mám v sobě přece jen jakési optimistické jádro, čemuž moc nevěřím, no, moje přítelkyně zkrátka s úsměvem zažívají věci, které by porazily vola, co vola, stádo volů, a ještě říkají, že jako dobrý, že by mohlo být přece hůř. A nejenom to říkají, ony to i myslí. A já často jen obdivuju.

Jsem krásná.

Moje přítelkyně jsou krásné. Fakt. Takže podle teorie výše jsem taktéž krásná, což mne těší, ovšem děvčata měla bych vás ráda, i kdybyste krásné nebyly. Zajímavé je, že přestože mají od života kolikrát dost naloženo, tak o sebe pečujou a vypadají prostě dobře. Žádná rezignace.

Jsem zábavná a mám styl.

Je to tak. S málokým se tak zasmějete, jako s mými přítelkyněmi. Jsou neuvěřitelně trefné a vtipné a to jim asi umožňuje spoustu věcí přežít. Je spousta situací, kterým se jde prostě zasmát a to je asi tak všechno. Alternativně můžete probrečet odpoledne, ale z vlastní zkušenosti musím dodat, že to vůbec nepomáhá. Lepší je sarkastický vtip a jít vyprat prádlo, nakrmit děti a vyspat se.

Je mi ctí být poskládaná z vlastností svých přítelkyň:-)

A děkuju svým kamarádkám. Za minulý týden, za podporu, když ji potřebujeme se Zitínem. Děkuju.









0 komentářů:

Okomentovat