čtvrtek, srpna 11, 2016

Simple as that

Nebaví mne poslouchat furt dokola stesky lidí kolem, jak něco nejde.

Včera v noci jsem nad tím přemýšlela.

Jestli mne něco otravuje, tak je to představa, že něco nejde.

Život je ve své podstatě jednoduchý.

Nejsi spokojený sám se sebou?

Nejsi spokojený se svým životem?

ZMĚŇ TO.

Chceš něco od života?

Tak něco udělej.

VEM TO.

Leží to na zemi a jenom je potřeba to zvednout.

Dvojice hesel ZMĚŇ TO A VEM TO řeší 99,9% životních situací.

Připadáš si jako obtloustlá krabice? Cvič a dobře jez.
Připadáš si sám? Zvedni telefon a obtelefonuj přátele a vykašli se na pýchu.
Máš pocit, že se ti nelíbí v práci? Najdi si jinou práci.
Máš pocit, že nevypadáš dobře? Učesej se, namaluj a hezky obleč.
Chceš fajn kamarády? Začni vyhledávat lidi, co by jima mohli být.

Je to jednoduchý.

Zrovna nedávno jsme měli s Honzou zajímavou debatu.
Snažila jsem se vysvětlit mu, že z hlediska životního přístupu jsou lidi buď VYDRŽOVAČI nebo MĚNIČI.

Vydržovač se snaží situaci vydržet. Říká si, že to vlastně není tak hrozný. Že je vlastně i docela spokojenej. Že je spousta lidí, co jsou na tom mnohem hůř než on.

Měnič se tu sitauci aktivně snaží změnit.

Zrovna teď jednu důležitou situaci měním/e, tak nám prosím moc držte pěsti!


2 komentáře:

  1. Vaše úvahy mě baví :-), akorát mě mrzí, že zřejmě vznikají ve stavu únavy a spánkové deprivace. U nás v práci se poměrně často u nějakého problému řeší hlavně "kdo za to může". Díky tomu jsem už kovaná v otázce: A JAK TO VYŘEŠÍME :-)? za a) ---- za b)----- za c) ----- Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. V matematike su rovnice ktoré nemaju v R riešenie, práve tak su problémy ktoré nemaju v sučastnom svete riešenie. Problemy ktoré ste popísala by som prirovnala k jednoduchej linearnej rovnici. Nie všetko funuje tak jednoducho. Je mi to moc luto :-(
    Zuzana

    OdpovědětVymazat