středa, srpna 24, 2016

Autiklub

Přátelé, drazí.

Letošní prázdniny jsou pro mne ohromně zvláštním obdobím, kdy si spoustu věcí rovnám v hlavě.

A jednou z nich, ke které jsem se dorovnala, je, že by bylo bezvadné vytvořit nějaké místo, kde by se mohli potkávat autirodiče, noví vyděšení panikaříci autirodiče i déle sloužící depresivní autirodiče jako já, autíci (pokud by to šlo a chtěli by to) i lidé, kteří autínům pomáhají, např. asistenti nebo učitelé, kteří by chtěli.

Protože zkušenosti letošních prázdnin naznačují, že pokud chcete prospět svému autidítěti, musíte dodržovat jeho režim, a to je dost často nemožné v přítomnosti o autismu nepoučených lidí, ergo skončíme všichni v izolaci na facebooku či na blogu a to není dobrý.

Takže vězte prosím, že od září se bude v Brně scházet autiklub, jednou týdně.

Místo upřesním! Pokud někdo víte, že byste rádi přišli, určitě prosím napište do komentáře, které dny by se vám hodily, a operativně flexiblně to zařídím ve dny, kdy by mohlo event. nejvíc lidí.

Autiklub bude přístupný všem, kdo budou mít zájem přijít, a doufám, že takových lidí bude dost, minimálně jeden, abych si s ním mohla dát kávičku.

Těším se!

4 komentáře:

  1. Dobrý večer Julie, ráda se někdy zúčastním. Nejsme sice z Brna (tedy já původem ano a rodiče mám v Brně), ale jezdíme sem. Jsem depresivní autirodič, nový i když již déle tušící, že je s naším synem "něco jinak než tzv. - "norma" a někdy jsem i nedepresivní - když mám radost, že děti mají radost... Mějte se pěkně a děkuji Vám, že píšete...Pozdravuji Zitu, a na té fotce Moje Slunce vypadá krásně a jako kráčející si jen tak mimochodem s hrdostí pro Nobelovu cenu... Katka

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji Vám, aby se dařilo. Sama mám (už) sice jiný názor - po zkušenostech, ale Ať se daří :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Julie, nevím jak je to u rodičů autidětí, ale mně osobně VELMI pomohlo potkat se s dalšími lidmi s AS, popovídat si s nimi nebo si třeba jen dopisovat. To, že někam opravdu patřím a nemusím u toho stále vysvětlovat, proč něco dělám nebo nedělám, bude vždy o něco dál než integrace, i kdyby byla sebevíc povedená.
    Možná by Zitě pomohlo setkat se s nějakým autíkem, který má podobné intelektuální schopnosti jako ona, aby věděla, že není sama "tak jiná".

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som ,,stará, depresívni a stále panikaříci,, a hlásim sa k vám ako ,,cezpolná a mimo hranic (bezhranic),, :-)

    OdpovědětVymazat