pondělí, července 04, 2016

Vaří mrně:-)

Je neuvěřitelné, co děti dovedou, když se jim chce.

Je s tím sice trocha nepořádku, ale zdá se mi, že s každým dalším opakovaním je nepořádku míň.

Taky Zitisko umí zapnout a vypnout sporák.

Umí rozklepnout vejce.

Umí zamíchat něco, co se vaří, a ví, jak na sebe nepřevrhnout hrnec.

Ví, že když je na pánvi olej, nelijeme do něj vodu.

Ví, jak se hasí olej, který hoří.

Všechny katastrofické scénáře, které nám přišly na mysl, jsme probraly.

A zatím dobrý.

Tak nám držte pěsti.

5 komentářů:

  1. To vypadá velmi lákavě! Jste bezvadné. Držím pěsti, seč se dá...
    (S několika dětmi s PAS jsem měla to potěšení vařit. Jejich přístup k věci je jiný, velmi osvěžující.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak. Přístup je jiný a ... zábavný! Jestli jsem se v něčem díky Zitul zdokonalila, tak je to opravdu vaření, protože mne to baví jenom tehdy, když to se mnou provozuje Zitisko. Je to taková symbióza myslím:-D Moc Vás zdravím, Julie

      Vymazat
  2. Perfektní! Přeji hodně dalších, nejen kuchařských, úspěchů.
    Vypadá to, že letošní léto je ve znamení pokroků, i já jsem poslední dobou začala trochu víc vařit a zkoušet nové recepty. A abych toho neměla málo, začala jsem řídit osobní automobil. Konečně, po 11 letech od zisku řidičského oprávnění, vím, že ovládám auto místo toho, aby auto ovládalo mě. Probrání všech katastrofických scénářů se odehrálo v rámci nezbytné přípravy :-)
    Pokrokům zdar!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chemičko, to je super!!! Ano, kéž by nám to pokrokové léto vydrželo všem:-)) Moc Vás zdravím, J.

      Vymazat
  3. Mrknete na web Kucharka pro dceru, prazdninova vyzva by mohla byt pro Zitu to prave ;-).

    OdpovědětVymazat