čtvrtek, května 12, 2016

Žena regionu

Přátelé, dovolte mi moc poděkovat.

Všem, kteří sem chodí a čtou moje výpisky, i všem, kteří pro mne v anketě hlasovali.

Díky!

http://brnensky.denik.cz/z-regionu/titul-zena-regionu-ziskala-vedkyne-z-masarykovy-univerzity-20160512.html

7 komentářů:

  1. Hurá!!! Posílám velkou gratulaci.

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji. Upřímně, od srdce. Jola

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji! Přes tuto anketu jsem se sem dostala. Nemám ani autistické dítě, ani nejsem lékařka, natož vědkyně, ale učím. Ráda učím. Ve třídě mám spoustu integrovaných dětí, ať už s handicapem (ano, i auti chlapce), nebo s mimořádným nadáním. Už dva roky. Před posvěcenou inkluzí. A ráda si čtu o tom, co si o tom ostatní myslí. Já vím, že to za jistých podmínek a okolností jde.
    Držím palce! Ve všem!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc blahopřeju!
    Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Moc gratuluju, zasloužíte si to a mam radost :).

    OdpovědětVymazat
  6. Moooc blahopřeji.AV

    OdpovědětVymazat