úterý, května 24, 2016

Co mám na ploše

Pro velký úspěch dílu "co mám v kabelce" navážeme plynule digitálně dílem "co mám na ploše".

Protože dnes mi neustále padá počítač, zrovna když ho opravdu potřebuju používat, a mám spoustu volného času při různých restartech, který trávím hleděním na plochu.

Tedy, co mám na ploše.

Připomíná to velmi tu kabelku.

Je tu podivná skrumáž programů, o jejichž existenci nemám potuchy (asi se nainstalovaly samy) a značně to připomíná scénku ze seriálu IT Crowd. Tuto:

https://www.youtube.com/watch?v=2Pn1YrBTbA8

Nejlepší je ta část: "Nonono, Jen, it's infected!"

Tedy.

Na ploše je jako pozadí poněkud slaboduchý obrázek krávy koukající do objektivu.



Já vím, já vím.

Vůbec se to nehodí.

Ale když já mám to zvíře asi ráda.

Je tam pár ikonek různých překladatelských programů, pro případ, že bych se rozhodla změnit profesi. Nikdy nevíte.

Epson SCAN. Krása. Jen tu nikdo nemá skener Epson. Ten jsem měla v minulém místě bydliště.

Nevadí.

Aplikaci pro sledování růstu dětí.

Aby si člověk mohl kontrolovat, že děti rostou. Ono je to i vidět, že, ale takto je to jaksi vědečtější a člověk má pocit, že jaksi ten růst může nějak ovlivňovat.

Program na upravování fotek. Propadlá licence, takže nejde otevřít.

Nějaký ty normální programy na upravování dokumentů.

Velmi důležitý prográmek na retušování fotografií v jednom kroku.

Krása.

Prapodivná obsolentní hra, kterou jsem myslím nikdy nehrála.

Pokladna. Chápete, elektronická pokladna. K čemu? Netuším.

Program na počítání haplotypů. Uf, už to vypadalo, že počítač patří někomu jinému.

Pak je tam volně loženo několik fotek Zitínových výtvorů.

No. Je to jak ta kabelka myslím...

4 komentáře:

  1. Paní Zito, kabelku jsem teda ještě ustála. Mám teenagery, takže obsah mé kabelky se tak nějak samovolně umenšuje - mizí řasenky, rtěnky, parfémy, peníze... Ovšem tohle je rána pod pás. KDyž jsme u toho ... Vy byste to evidentně mohla znát ... lze ve windows posunout plochu, která přetekla monitor, právě na tu druhou, abych viděla, co přeteklo? Jako v telefonu? Notebook nemám dotykový. Vím, že lze otevřít plochu v procházení souborů, ale nechci se s tím smířit.
    Zdeňka

    OdpovědětVymazat
  2. Zito? Autorka blogu se jmenuje Julie. ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám na ploše kozu! :-) Zrovna jsem na ni chvíli vytřeštěně zírala, což se mi teď děje často - blíží se mi státnice, u kterých budeme mít obávaného Čističe, který vyhazuje, jak to jenom jde... :-( Takže jsem třeštila na kozu a teď třeštím na Jitku. :-)) A půjdu třeštit do zrcadla - na krá...ééé na koz...ééééé na sebe. To taky často dělám. Třeštím se na se.

    OdpovědětVymazat
  4. Ověřeno: auti(rodič,sourozenec) je ofiko diagnoza :D
    Mám ji :))
    Obrázek nee, protože Proč?
    Složku Počítač - jelikož někdo se občas juknout musí, co všechno kam leze.
    Taky mačkátko, co mě zavede přímo k mnou užívané části disku.
    Desky, kde jsou uloženy potřebnosti typu Daemon,Cleaner,Calibre..
    Desky, kam si měl ukládat zástupce synáček a na což On nemá čas :)
    Takže důležité věci, jako Fakt důležité - WoT, Steam,FIFA,Don´t Starve a Minecraft jsou neladně nahrnuty v levém krajním sloupci.
    Nemám sílu (kecám, nemám ani snahu) kontrolovat jak nebo kdy nebo proč se mění.
    Najde se ještě spouštěč Mozily a okopčená stránka jízdního řádu (toho, co už půl roku kvůli výluce nefunguje)
    Zuma a cover Emilky Holubové, což je tak akorát pro moji herní úroveň.
    Spodní lišta - tak tu taky užívám. Kalkulačka, Malování - aby bylo kam screenshoty ukládat. Pod šipčičkou gamesový bústr a poznámkovač a sousové Libre.

    OdpovědětVymazat