neděle, května 22, 2016

AMAMUMA

Jindra na mne dnes ráno pohlédl svým pronikavým zrakem a povídá zachmuřeně "AMAMUMA".

Z toho jsem vyrozuměla, že ví, o koho se jedná, kdo s ním v noci bdí a přes den pobíhá po městě, drndá v kočárku, vykládá fantazijní příběhy, kdo s ním tancuje novinky na Broadwayi a kdo mu zpívá falešně folklórní songy.

Jindra zkrátka ví.

Jindra je vůbec sveřepý kojenec.

Například nerespektuje příručky.

Ve všech příručkách je napsáno, že dítě se má postavit z kleku.

Že ideálně nejdříve leze a potom klečí a nakonec si stoupne.

Jindra na to kašle.

Příručky nečetl a roztodivně se vztyčuje.

Dnes ráno se pokusil z lehu rovnou vztyčit, takže to vypadalo, jako když Drákula vstává o půlnoci z rakve.

Když už se Jindrovi vztyčit podaří, tak svírá nějaké to zábradlíčko či oporu a odmítá se pustit.

Odmítá i udělat hačí.

Hačí je totiž fail, hačí znamená, že nestojíte.

Momentálně tedy Jindra stojí, či spíš stojí zavěšen, naprosto nerespektuje, jak je to pro něj strašlivě škodlivé a mumle AMAMUMA a měří si mne nedůvěřivým pohledem.

Koukám na něj a říkám si, Jindro, seš sweet:-)

3 komentáře:

  1. Ano, vynechat lezeni je pry nezdrave, doporucuje se jit diteti prikladem a lezt s nim. Tak sup ma ctyri, co byste pro sveho milacka neudelala! ;-)
    Zdravi Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach ani lezení většího počtu dospělých s Jindřichem nehne. Jindřich je stoicky pozoruje a poté obvykle usne na bříšku, aniž by se přitom pohnul o píď dopředu. Zato já si skvěle pocvičím a přestala mne bolet záda:-) Zdravím Vás, Julie

      Vymazat
    2. Někdy je lepší nevědět...také jsem vynechala všechny doporučené fáze, aby se páteř mohla dobře zakřivit atd...a ano, první kroky jsem dělala ve věku Vašeho synka a chodím bez problémů, neměla jsem žádné speciální botky, v létě běhala bosa i venku a nemám ani ploché nohy, jen mám křivý chrup a to jsme odmítala i dudlík. Starší sestra byla ukázkové dítko, má skoliozu a ploché nohy, ale chrup na jedničku :-). Roste Vám jedinec, který ví, co chce a jde si za svým, přeji vám všem pevné zdraví, nervy.Petra

      Vymazat