úterý, března 08, 2016

MDŽ

Dnes jsem dostala k MDŽ fakt vtipný dar v podobě nominace na Ženu regionu.

Nominoval mne Honza. Komentář napsal taky on.

Nic mi neřekl a dnes mi přišlo, že jsem v užším výběru.

Po chvíli panikaření ("o co tady jde???") jsem se zorientovala.

Zde přátelé.

Když mi dáte hlas, budu moc ráda!

http://www.zenaregionu.cz/zena/139/julie-bienertova-vasku

Tak případně děkuju.

A všem ženám přeju hezký svátek!!!

Upřímně je mi koncepce svátku žen bližší než koncepce svátku matek, která jaksi implikuje, že ženy, které matkami nejsou, nemají co slavit.

Znám spoustu skvělých žen, které nejsou matkami.

Některé z nich mne hluboce ovlivnily, osobně i profesně.

Takže krásný svátek všem ženám.

Všem ženám bez rozdílu.

6 komentářů:

  1. Děkuji za přání, nápodobně. Užila jsem si den. Ano, i mně je bližší. PS:otevřela jsem odkaz, protože Vám dám hlas ráda - o soutěži jsem nevěděla, byla bych se podívala dřív. Jenže - ouha - než jsem stihla cokoli "zmáčknout" - pod detailem profilu se objevilo "nelze hlasovat - již jste hlasovala"? Doufám tedy, že hlas je připočítán automaticky po otevření panelu ? :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Treba vyplniť mailovú adresu a potom príde poděkování za váš hlas, který byl přidán pro J.... a pod tým je až text, že ďalšie hlasovanie nie je možné. Určite to nefunguje automaticky po otvorení panelu.

      Vymazat
  2. hezkyyyy. Jdu hlasovat :-)Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Odhlasováno, doufám, že vyhrajete. Už jen ta medicína + tanec... královská kombinace.
    Držím palce.

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Julie, to je vtipný dárek.
    Nicméně, je zde ještě jedna drobnost. A to je třetí věta odspodu a shoda podmětu s přísudkem. Nerada bych, aby vás tu někdo nemístně komentoval, chybka se vloudí, tak můj komentář v klidu nepřidávejte.
    A mějte se dobře!
    Š.

    OdpovědětVymazat
  5. Proboha proboha, já jsem je tou hrubkou navíc zmaskulinizovala!!! Každopádně díky!!! J

    OdpovědětVymazat