úterý, března 15, 2016

Lékaři objevili

Lékaři z kampusu objevili.

Hle!

Lékaři z kampusu opravdu cosi objevili, viz zde:

http://www.novinky.cz/veda-skoly/397562-lekari-z-masarykovy-univerzity-tusi-jak-spocitat-pusobeni-stresu.html

Nejvtipnější je popiska "dr. Bienertová s rovnicí".

Dr. Bienertová s rovnicí zde.



Každopádně přátelé do tohoto stresového týmu nyní hledáme na externí spolupráci inženýra či inženýrku, kreativní nápaditou osobu, která se vyzná nejlépe v magnetech. Prosím, pokud o někom takovém víte, sem s ním! Klidně i šikovný student/studentka.

V případě zájmu prosím pište na vasku.julie@seznam.cz.


1 komentář:

  1. Moc Vám ta rovnice sluší, milá Julie :-D Zaujalo mě to podchlazení zmíněné v článku. Zjistila jsem totiž pozorováním na nepatrném vzorku populace (já), že pocit deprimovanosti (nechci říct dperese) a vzrůstajícího stresu (otázka je, zda stres, který pociťuju, je stres, který měříte :-) ) výrazně utlumí přechod do chladného prostředí. V tomhle počasí mi stačí vyjít ven v oblečení minus jedna vrstva oproti normálu a je mi téměř okamžitě lépe. Domnívala jsem se, že je to metoda vytloukání klínu klínem (bolí-li tě zub, prašť se kladívkem do prstu a zub přestane), ale teď vidím, že to může být mnohem sofistikovanější :-)

    OdpovědětVymazat