pátek, února 12, 2016

Kašlík

Zitisko přineslo ze školy kašlík.

Z kašlíku se posléze stal kašel.

Z kašlu se stal strašlivý chrchlot.

Ze strašlivého chrchlotu se stal otřesný nejhorší gargantuovský chrchlot až do zvracení.

Zitisko je již 2 týdny doma.

Po týdnu jsem strašlivý chrchlot dostala i já, a stonáme tak společně.

Zápal plic je zápal plic.

Tak si tak rozumuju, jestli jsem si ten zápal plic přivodila přepínáním?

Nebo jestli bych ho dostala stejně?

Jestli ho má Zitín? Protože se Zitínem jdeme na plicní až v úterý.

Jestli tento strašlivý chrchlot není výsledkem mé snahy vše zvládnout? Rodinu, vztah, práci, zábavu, všecko. Nebo je to o kvalitě toho patogenu?

Každopádně, nic moc.

Jenom ta magická síla kojení je tedy značná, protože Jindra nemá ani rýmu, a my tu už dva týdny chrchláme jak v polním lazaretu.

1 komentář:

  1. U mě se choroby rozjíždí, když jsem unavená, vyčerpaná, nevyspím se... prostě jakmile tělo přejde určitý bod, odpadám. Jarka

    OdpovědětVymazat