sobota, ledna 23, 2016

The best time of my life

Často mne napadá, že právě teď žiju tu nejlepší část svého života.

Právě teď je Zitisko šťastný, veselý a relativně malý, aby ji ještě pořád zajímaly moje názory.

Ještě pořád chce se mnou všechno konzultovat a zahlcovat mne svýma myšlenkama (mami, mám v hlavě dvojciferný počet myšlenek).

Právě teď je Jindra maličkej. Maličkej, roztomilej, moc toho nevyžaduje, jenom naši (mou) přítomnost a lásku.

Jde ho lehce uklidnit. Má mne zcela bezvýhradně a bezpodmínečně rád. Kouká těma svýma obrovskýma očiskama a je rád, že mu něco povídám.

Chce se muckat a krásně se směje.

Právě teď má Zitisko Jindru rádo.

Právě teď má Jindříšek rád Zitína.

Právě teď fungujeme jako fajn rodina.

Právě teď se hrozně často směju, mnohem častěji než dřív.

Právě teď venku napadl sníh a je to bezvadný, navleču děti a jdeme se válet (tedy Jindra ještě ne) do těch hromad sněhu a koulujeme se na zastávce tramvaje č. 4 a Zitisko řičí a je to bezva.

Právě teď mi moc chutná ranní káva.

Právě teď mne baví koukat z okna.

Právě teď si čtu knížky.

Právě teď je to bezvadný a mám takový pocit, že jednou na tohle "právě teď" budu s notnou dávkou nostalgie vzpomínat jako na tu "nejlepší dobu".

Nic se nevyrovná rodinnému výletu do sněhu, kdy Zitisko bobuje, Jindra ječí, a potom všichni zkřehlí jdeme na kávu/kakao rozmrznout do oblíbené kavárny.




4 komentáře:

  1. Je to tak :-)
    ( Hoci pre dospelú dcéru som stále refernčný bod, pri ktorom vysype všetky myšlienky ...)
    A je to tak pekné a učím sa, že aj to by bolo by stačilo...

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásné, že si toto všechno právě teď uvědomujete. Protože je jasné, že právě teď jste prostě šťastná :-)Kéž by to tak vydrželo ... Zdravím, Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Je krásné žít přítomným okamžikem a ještě krásnější si uvědomovat, že "právě teď" je "the best time of your life"! Mějte se krásně a děkuji za Vaše příspěvky.

    OdpovědětVymazat
  4. Právě teď si vás čtu a ta vaše radost je nakažlivá! Přeju spoustu dalších a krásných teď.

    OdpovědětVymazat