neděle, ledna 31, 2016

Přijmi své vnitřní já

Všechny ezoterické weby o tom melou.

Je třeba přijmout své vnitřní já.

K tomu mne napadá několik úvah.

A zejména jedna otázka.

Když se mé vnitřní já ztratí či je nepřijato...

Kde pak zůstane mé vnější já??

Představuju si to asi takto.

Moje vnitřní já žije opuštěno a zneuznáno. Nikdo se mu nevěnuje. Šoupe nohama a kouká se z okna, což je oko, protože všichni víme, že oko do duše okno.

Vnější já ho opustilo a odešlo někam pařit.

Vnitřní já strádá, chátrá, cítí se osamělé.

Snaží se komunikovat s vnějším já, ale vnější já na to prostě kašle, vůbec se nesnaží udržovat korektní vztahy a furt se věnuje nějakým krávovinám.

Vnitřní já to tedy zabalí a někam odejde.

Vnějšímu já je to jedno.

V tomto stavu se nachází většina populace.

U části jedinců dochází ovšem pod vlivem ezoterických webů k prozření.

Uvědomí si, že se jejich vnitřní já ztratilo a že oni sami jsou jen bezobsažnou slupkou.

Začnou tedy po vnitřním já pátrat, což se jim obvykle nezdaří, protože vnitřní já je uražené a v trapu.

Je proto potřeba navštěvovat hojně různé seance, které si kladou za cíl vnitřní já vzkřísit, nalézt a především - zjistit, co chce.

Bohužel, vnitřní já chce většinou samé blbosti.

Vyžaduje značnou míru svobody, nebere moc ohledy na ostatní, chce sledovat svoje sny, nechce prát fusekle a umývat nádobí, zkrátka jsou s tím samé problémy.

Problémy ještě amplifikuje, pokud příslušná osoba hledající své vnitřní já žije v nějaké sociální struktuře, kde se na ni spoléhá.

Například je to otec či matka od rodiny.

Pak může nalezení vnitřního já způsobit hotovou katastrofu.

Proto na vás přátelé apeluji.

Nehledejte své vnitřní já.

Žijte ve spokojené slupce svého vnějšího já a nenechte se vyrušovat ze svého klidu.

4 komentáře:

  1. Zdravím Vás:-) Ráda bych snad podotkla jen tolik, že většina lidí své vnitřní Já nehledá z pocitu klidu a spokojenosti, ale právě naopak... Takže ono "zůstat ve své spokojené slupce a užívat si klidu" je dost nereálné. Sama jsem důkazem toho, že nalezení je možné, rodina tím nemusí utrpět a fusekle se perou tak nějak bez pocitu frustrace. Takže za mě, určitě své vnitřní já hledejte. Uvidíte, že i když to možná nebude vždy příjemné, určitě vám poděkuje nejen vaše vnější já:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach ach, já celý příspěvek myslela ironicky... a už od včerejška mi chodí nejrůznější vzkazy, jak jsem povrchní.... ach ach... j

      Vymazat
    2. Budiž mi útěchou, že nejsem jediná, kdo to nepochopil...:-) Vzkazy snad nechodí až takové drsné. Tedy doufám...

      Vymazat
  2. Mě se to líbilo i neironicky...v souvislosti s tím článkem o studentech.

    OdpovědětVymazat