čtvrtek, června 05, 2014

Lego pro vědkyně

Tohle sem musím dát.

Nová edice lega.

Mělo by to být brzo dostupný.

Uznejte, že je to inspirující....

A zdá se mi, že je to lepší genderový stereotyp než toto:


Tím nechci říct, že pojídání zmrzliny a surfování a zevlování v domku na pláži není fajn...

ale jako profese nic moc...

Tak snad v Legu dodrží slib a fakt brzo tu vědeckou edici vydají...




10 komentářů:

  1. Tak to je super edice, věřím, že brzy bude na trhu! Je pravda, že klučičí a holčičí lego je nebe a dudy!
    Petra

    OdpovědětVymazat
  2. já chci to s mikroskopeeeeem. buněčná biologie... jedeeee :-) Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Paráda. Vědecká edice se mi líbí. Eliška milovala panenky a korunky, ale to bylo tehdy myslím Duplo.

    OdpovědětVymazat
  4. M. by si strašně přála toto http://www.pompo.cz/lego-71006-dum-simpsonovych/p2271006-1/ (snad nevadí, že je tu odkaz, kdyžtak můj komentář smažte), ale bohužel 4999 Kč za Lego fakt nedáme. Ale s tím bych si teda hrála i já, ááááách... :-)

    Krtonožka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle se nám taky líbí, ale bohužel, ceny jsou mimo naše možnosti.

      Vymazat
  5. Mně přijde rekvalifikace na profesi: zevlování v domku na pláži a surfování cool. :-))
    Jste báječná glosátorka. Ester

    OdpovědětVymazat
  6. Moje tam ale este stale chyba, mali by vyrobit aspon lego s automechanickou, alebo tak. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  7. Zelená kost pod mikroskopem, či dinosauří "manikúra" je zábavná, to děti třeba baví... ale nejlepší je Lego bez návodu, to je výzva pro mozek. My jsme zas jednou v nemocnici na Bulovce dostali policejní lego, zásahovou policejní jednotku, + umělohmotného zloděje s pytlem, lupem na zádech, visel na laně a vytahovali ho nahoru do policejní helikoptéry. Syn pak celou první třídu učitelkám říkal, že bude členem policejní zásahové jednotky. Dnes je to zas matfyz- :-))

    OdpovědětVymazat
  8. Ta s dinosaurem je boží!!!! Pořídím ji asi synečkovi, neb miluje dinosaury a má pocit, že je zkoumají jen PÁNI paleolontologové (což je chyba těch knih, co má, ukazují jen chlapi:). janula

    OdpovědětVymazat
  9. Ale kuš! Oprava gramatická - samozřejmě "chlapy", sorry:) janula

    OdpovědětVymazat