pondělí, června 02, 2014

Fotky z cesty

Na svete jsou prostě nádherná místa...

3 komentáře:

  1. Krasne miesta a nadherne fotecky. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná místa a úžasné fotky. Moc vám to přeju.

    OdpovědětVymazat
  3. Je super, že jste si orazila. Koukám na tu řeku s kameny - my loni jeli taky do Itálie a taková - možná stejná, možná jiná - mě též fascinovala. Při zpáteční cestě jsme u ní stavěli a byl to pro mě zážitek snad silnější než moře. Kdyby to auto uvezlo, naložila jsem pár metráků úžasného kamení. Takhle jsem vzala jen pár kousků, ale vystavila jsem si je u chodníčku u domu a není snad den, abych si nepřipomněla tu krásu z loňského léta. Je moc důležité se někde dobýt. Jako v letadle - taky nejdřív máte nasadit kyslíkovou masku sobě a až pak dítěti... Olga

    OdpovědětVymazat