čtvrtek, května 01, 2014

Zahrada


K našemu bytu patří zahrada.... 

Když jsme se nastěhovali, bylo tam tak metr a půl keřů a stromů....Neprostupná džunge....

Rozhodli jsme se zahradu dát do pořádku...

Nechali jsme vysekat a vykořenit nálety...

Odvézt odpadky...

Zbudovat plot....

Nasadili jsme trávník.

Teď je to pampeliškové pole, ale mně se to líbí:-)
 

O zahradu se staráme záchvatovitě.

V mezičase mezi záchvaty žije vlastním životem.

Ale pár rostlin, co jsme loni zasadili, stále roste.

Nesnažíme se o nic.

Jenom aby tu něco rostlo.

Cokoli.

Aby se dalo Zitínovi ukázat, že když se něco zasadí, třeba to vyroste....

A abychom si mohli ugrilovat v létě pár párečků...

to má Zitisko hrozně rádo a my ostatně taky...
 

Minulý týden jsme koupili borovici.

Když jsem v depresi, sázím stromy, protože mi to přijde užitečné.

Zitisko se rozhodlo ji zasadit....

Vykopalo tedy samostatně jámu....

Nemechalo si pomoci....

Kopalo a kopalo....

 

A stromek byl úspěšně zasazen.

Doufám, že jeho životnost bude větší než měsíc.

V obchodě ho doporučili s tím, že borovice obvykle přežije téměř cokoli....

Tak doufám, že měli pravdu.
 
 
Loni nasázené růže přežily nakonec všechny.....

Nějakým záhadným mechanismem, protože na to nelijeme žádné přípravky proti mšicím... nic.... prostě rostou a kvetou...

A zahradu obrůstá nádherně břečťan....
 

Nikdy bych nevěřila, že kromě vaření se budu učit i pečovat o zahradu.....

a že mne to bude bavit....

i Zitína i Honzu...  

Škoda, že jsem tu zahradu nevyfotila úplně na začátku... Byly by to skvělé fotky "before" a "after"....

 

0 komentářů:

Okomentovat