pátek, května 09, 2014

Spála

A abychom se nenudili, máme tu .... spálu!

Zitisko má spálu jak z praku, prostě totální, a já začínám mít lesklé oči a horečnatý pohled...

Zitisko si spálu asi přitáhlo ze školky, ostatně to je typické...

Právě jsme se vrátili z pohotovosti, kde zrovna sloužila moje kamarádka.

Strašně dlouho jsme se neviděly.

Zitisko něco kvílelo, ale paní doktorka byla v klidu.

Nakonec Zitisko návštěvu pohotovosti pojalo jako heroický čin.

Traumata veskrze žádná.

Nyní nás v pětiminutových intervalech informuje, jak byla statečná.

A naprosto krásně mluví...

V dlouhých větách... podmiňovací způsob používá....

nová slova....

prostě náš "horečkový syndrom"....

Naprosto ustalo auti máchání rukama, auti pohyby oček, všechno....


2 komentáře:

  1. možná je to otázka mimo mísu, ale dumala jsem jestli podobně jako horečka funguje i sauna?

    OdpovědětVymazat
  2. Přeju brzké uzdravení. O těch horecnatych stavech a autismu na ústupu jsem četla v několika článcích a knížkách, dost mě to zaujalo- všichni se shodovali na markantnim zlepšení řeči a celkové komunikace. Něco je v tom mozecku při horeckach jinak, správně zda se. Doufám, ze tomu přijde brzy nekdo na kobylku!

    OdpovědětVymazat