úterý, května 27, 2014

První třídní schůzky

Dneska jsem absolvovala svoje první životní třídní schůzky.

Z posledních sil jsem se dovlekla do školy. Přece jen už je Zitisko třetí týden doma ze školky a zařídit všechno hlídání a zkoordinovat to trochu s prací je čím dál náročnější.

Škola byla bezva. Chvíli jsem tam rozjímala nad tím, zda se tam bude Zitisku líbit. Myslím, že bude.

Poté jsem začala rozjímat nad tím, že je vlastně hrozně bezva, že toto můžu řešit. Že můžu jít na třídní schůzky. Chápete, o tom se mi nesnilo!!!! Je mi dost jedno, zda bude mít Zitisko blbý známky, prostě může chodit do školy...! Prostě třídní schůzky!!!! V hlavě mi běžel takovej film, jak Zitisko brečí a já nevím proč, jak šílí ze sněhu, jak se vyslíká, a prostě najednou to přestalo a půjde DO ŠKOLY. Nevím, komu za to poděkovat, tak prostě děkuju!!!!

Když paní učitelka vykládala o školních pomůckách, popadla mne přímo euforie. Tolik pomůcek na kreslení. Budou kreslit!!!! Zitisko bude jak v nebi!!!!

Naprosto si uvědomuju všechna úskalí naší integrace, ale v tomto bodě mám hroznou radost a bez ohledu na to, jak Zitínova integrace dopadne, jsem škole nesmírně vděčná, že nás vzali a že se s náma baví.



0 komentářů:

Okomentovat