sobota, května 03, 2014

Modří papoušci

  
Zitisko miluje kreslení a malování...

Minulý týden jsme si vytyčily namalovat papoušky z filmu Rio 2.

Papoušci se jmenují Blue a Perla.

Namalovala jsem předlohu tužkou...

Vše ostatní zajistilo Zitisko....

 
A protože se obrázek vydařil... pověsila jsem ho Zitínovi do pokojíčku...

Zitisko mělo ohromnou radost...

Před usnutím se na něj díváme a povídáme si o ptáčcích v pralese a proč se jim nelíbí v kleci...

že ptáčci patří ven a do přírody...
 

Zitisko mi dneska vážně sdělilo, že nechce být ptáčkem v kleci.

Chce být volná.

Lítat, kam bude chtít.

Tak jsem jí to odsouhlasila....

Nikdo nechce žít v kleci... jenom přežívat.

Ptáci i lidi zaslouží volnost.

5 komentářů:

  1. Jsem ohromena, nádhera, pastva pro oči a duši. Zdravím do Brna. Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadáte, že váš vlak jede zase ve správných kolejích :-) Tak super.

    OdpovědětVymazat
  3. To je ale nádherný obrázek.

    OdpovědětVymazat
  4. to je parádní. možná pro mě nejhlubší příspěvek.

    Magda

    OdpovědětVymazat
  5. Uplne mi ten obrazek vyrazil dech! Zituska vystihla uplne presne, co je dulezite. Je moc sikovna.

    OdpovědětVymazat