středa, května 28, 2014

Atlas

Tak toto mne dostalo. Už týden nemůžu najít sešit a dnes jsem ho našla u zitiska v pokojíčku pod postelí. Zitule si normálne vyrábí atlas!
Koleno mne dostalo...
 

19 komentářů:

  1. To je úžasné, dokonalé, náádherné, Zituška je úúžasnáááá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Amy! Btw jsem koukala na váš blog a Jenda dělá úžasné pokroky myslím! Zdravím, Julie

      Vymazat
  2. Opravdu úžasné... Tak mám někdy pocit, že se příliš snažíme ty "jiné" kolem nás vměstnat do našich kolonek... místo abychom se od nich učili. Zitisko je skvělé a držím mu palce. Ať zůstane, jaké je. Je dokonalé. Co nejvíc je podporuj, má dar, a nejde jen o malování. Arnica

    OdpovědětVymazat
  3. Kam se hrabe Čihák, že...? No to je fakt dokonalý !!! Julie, že vy si se Zitínem v těch anatomických atlasech po večerech listujete místo pohádek...?
    Řekla bych, že to..."thank you, Mum" nabírá docela reálný kontury :-)
    Zdravím do Brna,
    Monika
    PS: mě tedy dostala LEPKA :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lepka je super:-D Mně se ovšem nejvíc líbí koleno s naznačenou artikulací těch dvou kostí, to je prostě boží:-DDD zdravím! J

      Vymazat
  4. haha,.. dost dobrý... a co je to to kiri a biri? Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Jarko, to bych taky ráda věděla:-D J

    OdpovědětVymazat
  6. Zitule je úžasná!!:-)) a chytrá:-) prostě šikovná holka, určitě po mamince:-)) a podle mě jsou Kiri a Biri, Ziri a Niri imaginární postavy, ne? U nás to jsou Amovous, Pamovous, Bajoben, Abobejn - stále jsme se nedočkali vizualizace, neb náš chlapec bere pastelku jako nástroj ďábla:-D

    OdpovědětVymazat
  7. Kdo z nás, vážení, si uměl ve věku Zitiska představit plíce a srdce (bez toho aby nenakreslil klasické srdíčko) a měl tušení, jak ten kloub vlastně funguje? Perfektní. Ta holka je skvělá.:) Lenka

    OdpovědětVymazat
  8. Krasny atlas, uplne autenticke, Zituska je moc sikovna! Mne pride ze Kiri a Biri je napis jako v telefonnom zozname, ako biri bricho a vsekto ostatne zacinajuce na biri :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Musite byt hrozně pyšná, Julie! Zitule se opravdu vytáhla, ilustrace i popisky jsou seznacni.

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuju, jsem z těch obrázků tak šťastná! Btw už dnes přibyly další orgány a orgánové systémy, např. střevo.... Mám z toho hroznou radost... J

    OdpovědětVymazat
  11. super, mala je uzasna, moj to nedokaze

    OdpovědětVymazat
  12. Tak dodejte fota Julie :-) Je to super. Jarka

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá to že Kiri je Julie neb si nese v hlavě plno nápadů a ty pak píše do počítače? :-) Zita je fakt dobrá :-)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  14. Ano, dodejte, prosím. :) Zuzana

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Julie,
    Já to dešifruju jako IRI = oddělení lékařské péče, kde pacienta něco irituje :-)
    A první písmeno vždy zančí, čeho se to týká.
    Ziri (záda), Niri (nohou), Biri (bříška)
    Nad Kiri jsem bádala nejvíc, buďto kůže nebo klouby.
    Ovšem vysvětlení tady v komentářích, že jste to Vy, je také velice trefné :-)

    OdpovědětVymazat