pátek, května 30, 2014

Atlas 2

A dnes, dnes jsme objevili s Honzou toto:

6 komentářů:

  1. Strevo je skvele! Zitule je fakt dobra, je videt, ze ,a prehled. Ja v jejim veku malovala princezny. Respekt, fakt, ze jo!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Takže první zkouška z anatomie za jedna, slečno Zito! Tlusté střevo alias zadek je kuriózní, všechno co Zita udělá je originální. Jarka 2

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, oprava: Tak je to asi Žaludek ne střevo, mám já to bujnou fantazii. J.

    OdpovědětVymazat
  4. Ponejprv musím podotknout, že jsem byla při objevení tohoto blogu zaskočená. Proč mi má velmi! dobrá kamarádka neřekla, že své auti Ziušce založila blog? Připadala jsem si zhrzená. Jenže ejhle, my tu máme ještě jednu Zitušku autínka, sice o pár let mladší, ale jak tak koukám, stejně šikovnou :-D !
    Hned se kamarádce zmíním, co úžasného jsem našla. Plný pytel lidskosti :-) Držte se, moc vám držím palce. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Koukám, že jsem se na Váš blog vrátila právě včas :-) Dlouho jsem tu nebyla, ale všechno jsem poctivě dočetla a mám ze Zitušky velkou radost. A jako velký milovník jejích malůvek a komiksů žasnu nad tímto úžasným atlasem. Prostě paráda!

    OdpovědětVymazat