pondělí, dubna 28, 2014

Prosba

Prosím všechny o pozitivní myšlenku. Nebo modlitbu nebo tak něco, je asi jedno, jak se to nazývá... prostě pozitivní signál...

Děkuju...

21 komentářů:

  1. Posláno. Copak se u vás děje?

    OdpovědětVymazat
  2. ...myslím na vás dvě (se Zitule), často a v dobrém...
    dnes půjdu do lesa, každý můj krok bude dobrá myšlenka pro Vás
    zdravím a vydržte
    jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Posílám...
    Vše dobré,
    Jana H.

    OdpovědětVymazat
  4. Posilam pozitivni myslenku...

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Julie, moc vám všem doma přeju jen do dobré, hodně sil, trpělivosti i pokory a naděje...
    Rozinka

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím na Vás. Držte sa. M.

    OdpovědětVymazat
  7. Posílám moře pozitivních vln. Moc zdravím. Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Ať je to, co je to, rychle do toho, ať je hotovo, a rychle od toho pryč. Hodně sil.

    OdpovědětVymazat
  9. Poslední dobou jsem na vás často myslela, na vaši větu, kt. jste psala někdy v zimně, že vychovávat autist.dítě je těžké jako prase. Tak to teda sakra je. Poslední dobou to pěkně krystalizuje :-( Myslím na vás.

    OdpovědětVymazat
  10. Myslím na Vás. Držte se!!!
    Petra

    OdpovědětVymazat
  11. Myslím na Vás moc a moc. Nějak jinak bychom pomoci nemohli? Saša

    OdpovědětVymazat
  12. Moc vám děkuju, všem, jste moc hodní! A věřím tomu, že pozitivní myšlenky dnes vyslané se vám všem vrátí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechci to zakriknout, ale myslim ze se mi moje pozitivni myslenka vratila! :)

      Vymazat
  13. Modlím se za vás a posílám sílu.

    OdpovědětVymazat
  14. Docela dlouho mi trvalo dešifrovat co a proč se posílá (jsem aspík), ale už jsem asi na to přišel a taky posílám. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ale ne, vždyť šlo všechno tak dobře... Modlit se neumím, tak na vás alespoň myslím.

    OdpovědětVymazat
  16. Myslím na vás v modlitbě, držte se (všichni)! E

    OdpovědětVymazat
  17. Myslím na Vás nejen dnes. Ať je dobře.
    Mirka

    OdpovědětVymazat