pondělí, dubna 14, 2014

Loupáčkový příběh


  Zitisko si vymyslelo důmyslný plán.

Nejdřív jsme zakoupily knihu a Zitisko zvolilo recept. RECEPT. Loupáčky!

Neznám nikoho, kdo by kdy doma kdy pekl loupáčky...

Ale Zitisko mne již mnohému naučilo....

Základní pravidlo praví, že loupáčky můžeme péci pouze V NEDĚLI.

 Počkaly jsme tedy do neděle....

 Nakoupily jsme všechny náležitosti...

Připravily spolu těsto...

Zitisko se nadchlo a velmi pomáhalo....



Započaly jsme s přípravou dle plánu, který určilo Zitisko.

Všechny ingredience jsme kupodivu fakt zajistily...

kromě maku....

mák je ovšem KLÍČOVÝ

Zitisko začalo šílet...


Ale napadl mne spásný nápad posypat loupáčky tmavým cukrem...

Zitisko bylo spokojeno....

a z cukru se udělala luxusní karamelová krusta...

 

Loupáčky nevypadají jako z obchodu...

Ale chutnají skvěle!!!!

Mám radost:-)))
 


Dodržely jsme při pečení všechny rituály (neděle, speciální zástěra pro Zitína, speciální mísa na mísení těsta, speciální nástroj k potírání těsta vajíčkem... tmavá posypka....)

A Zitína to vysloveně potěšilo.

A mne taky, protože v případě zhroucení okolní infrastruktury bychom nezůstaly bez loupáčků.... 

2 komentáře:

  1. Jste holky šikovny - teď už se jen zakousnout do loupáčků.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají nádherně. Nepůjčíš pomocnici? Dostala jsem na loupáčky chuť.

    OdpovědětVymazat