úterý, dubna 22, 2014

Jak jsem chtěla být krásná

Minulý týden v Praze jsem mimo jiné absolvovala líčení s profi vizážistkou.

Při pohledu na mne si útrpně povzdychla a pronesla, že je NUTNÉ SE O SEBE STARAT.

Například natírání pleti krémem prý ohromně pomáhá.

V mém případě jakýmkoliv krémem, případně i jakýmkoli tukem kromě motorového oleje, protože cokoli je lepší než neustále agresivně vystavovat pleť nepřízni počasí a vypadat jako obstarožní indiánka.

Taky si mám prý malovat obočí.

Šla jsem do sebe.

Našla jsem si doma jakýsi krém. Tedy spíše spoustu krémů. Kongresové vzorky.

Umyla jsem si hlavu.

Namalovala se.

Svět mi hned připadal hezčí.

Včera jsem pracovala dlouho do noci, ale nechtěla jsem znovuobnovenou péči o svou osobu zanedbat, když se to tak slibně vyvíjí. V posteli jsem si uvědomila, že jsem se NENATŘELA, takže jsem se v noci vplížila potmě do koupelny, abych nikoho nevzbudila, vzala si kelímek s krémem a odplížila se do postele.

Ráno mne podivně svědil obličej.

V práci se přidalo prapodivné zčervenání.

Kolem oběda už bylo jasné, že toto není normální.

V jednu mne viděl můj otec, takto známý brněnský dermatolog, který nařídil okamžitě léčit kombinací asi třiceti preparátů a klidu na lůžku. Přeháním, pouze kombinací tří preparátů říkal.

S pálícím rudým obličejem jsem dojela domů a hned jsem utíkala zkontrolovat, na jaký krém že to mám alergii.

Přátelé.

Žádný krém.

Šampon proti lupům.

Natřela jsem si na obličej gelový šampon proti lupům. Potmě. V dobrém úmyslu.

To nevymyslíš.






11 komentářů:

  1. Ještě že se ničím nepatlám, to se mi stát nemůže. Snad už se kůže z toho šoku vzpamatovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Amy, moc se nevzpamatovala, ale nálada je lepší:-D zdravím, J

      Vymazat
  2. :-D ne, Julie, to se opravdu vymyslet nedá :-D. Bože.. doufám, že jste už v pořádku, díky Vám mám úsměv od ucha k uchu a večerní melancholii v tahu :-) Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkuste, jestli kolem Vás nemá někdo od firmy LR aloe sprej první pomoci a aloe koncentrát. Má to vysoké procento aloe vera, která podporuje hojení. Moje zkušenost je s tím dobrá. Hlavně to zkuste na kousek kůže nejdřív. Jarka

      Vymazat
  3. no, aspoň se Vám snad nebude loupat obličej, ne? :-) H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe obávám se, že se naopak oloupe celý..::-) J

      Vymazat
  4. ještě foto, prosíííím :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já podle krému poznala, že bych měla chodit dřív spát.. Jednou jsem si ho takhle kolem půlnoci namazala na brýle... Olga

    OdpovědětVymazat
  6. Ouuu, mne zase zdoraznuju ze si mam oblicej cistit, denne! Myslim ze by som s tym samponom dopadla o nieco lepsie:-)
    Prajem skore uzdravenie.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  7. No, taky mám podobnou zkušenost.... Tenkrát - já blbá - navštívila prestižní kosmetickej salón (v PRAZE) a nechala jsem si udělat chemickej píling - to jsou nějaký ovocný kyseliny nanesený na obličej. Bylo to drahý jako PRASE a tak když mi ta paní (sestřička, dermatoložka nebo dokonce snad doktorka...) říkala... až to začne štípat, tak křičte - tak jsem byla STATEČNÁ - že (nejsem přece žádnej čaj)... štípalo to jako ďas, ale křičet jsem začala až když už jsem měla ksichtík téměř sežranej (těma kyselinama). Hmm, spravilo se to potom - po několika letech.... bezprostředně po tragédii mi nejvíce pomohly přípravky s kyselinou hyaluronovou - dokonce jsem tuto zakoupila v prášku, rozmíchala v kvalitním oleji + vodu a emulgátor, vrrr - a měla jsem supr hojivý krém za minimum peněz, co navíc i fungoval.... Poučení na závěr - od těch dob na mě kosmetickej průmysl a všechno co s ním souvisí - nevydělal ani kačku...
    Teď si dovolím být trochu chytrá - Julie jen si dejte pozor na nějakou druhotnou infekci aby se nedostala do té poraněné tváře, mazání bych omezila na minimum a kdyžtak jen něco opravdu obyč (nechci napsat indulonu - no ale - třeba mandlovým olejem s aloe nebo s hyaluronátem.... ) a ať se Vám to brzo zahojí !!!! Držím pěsti, Monika

    OdpovědětVymazat